سئو کلاه خاکستری چیست

سئو کلاه خاکستری چیست؟

چگونه نتایج جستجو را بدون نقض قوانین بهبود ببخشیم؟

سئو کلاه خاکستری یک روش SEO است که خطرناک تر از سئو کلاه سفید است ، که ممکن است منجر به ممنوعیت سایت شما از موتورهای جستجو و سایت های وابسته آنها شود یا نشود. به طور کلی ، روش های جستجوگر کلاه خاکستری نه در گروه کلاه سیاه و نه در گروه کلاه سفید قرار دارند زیرا شرایط خدمات در مورد این مسئله نامشخص است. در این مطلب ، پاسخ سوالات زیر را خواهید گرفت:

  • سئو کلاه خاکستری چیست؟
  • چرا مهم است؟
  • برای شما چه مفهومی خواهد داشت؟
"<yoastmark

کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری چیست؟

تعریف کلاه خاکستری دشوار است. به گفته مشاور سئو جان اندروز ، سئو کلاه خاکستری چیزی بین کلاه سیاه و کلاه سفید نیست ، بلکه ” تاکتیک ها / تکنیک هایی است که در مطالب منتشر شده از گوگل به خوبی تعریف نشده و افراد منطقی می توانند در مورد چگونگی حمایت یا تضاد این تاکتیک ها با دستورالعمل های منتشر شده گوگل اختلاف نظر داشته باشند. ”

چرا این نوع سئو اهمیت دارد؟

درک صحیح از SEO کلاه خاکستری مهم است زیرا می تواند رتبه سایت شما را بدون عواقب منفی بهبود بخشد ، یا اینکه باعث هزاران بازدید از دست رفته برای سایت شما شود.شرایط گوگل این توانایی را دارد که نوآوری و تفکر هوشمندانه خارج از چارچوب را منع کند. این ممنوعیت به طور خودکار به نفع بازاریاب های جستجو یا حتی خود جستجوگران نیست.کلاه خاکستری به طور دوره ای تغییر می کند. آنچه که یک سال کلاه خاکستری در نظر گرفته می شود می تواند به عنوان کلاه سیاه یا چیز دیگری در سال بعد طبقه بندی شود ، این مهم است که بازاریابان جستجو از آخرین دسته بندی ها باخبر باشند.

آیا باید روشهای SEO کلاه خاکستری را پیاده سازی کنید؟

اگر مطمئن نیستید که آیا یک روش دستورالعمل های گوگل را نقض می کند یا خیر ، بهتر است کلا از این روش استفاده نکنید. هر بازاریابی باید ریسک در مقابل سود را ارزیابی کند ، اما با سخت گیری بیشتر الگوریتم های گوگل ، امن ترین مسیر به عنوان یک تجارت سئو کلاه سفید است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *