در حال ساخت

صفحه ی در حال ساخت

چگونه به بازدیدکنندگان می گویید که سایت شما به زودی راه اندازی می شود؟ ما برخی از دستورالعمل های اساسی برای نوشتن متن یک صفحه وب در حال ساخت و اطلاعاتی را که باید در اختیار داشته باشید به شما می دهیم

راه اندازی وب سایت می توانید خیلی سریع انجام شود ، اما گاهی اوقات نمی خواهید که آن را به همه  نشان دهید. شاید به زمان بیشتری برای یافتن عکس ها ، تکمیل متن ها و .. احتباج دارید یا شاید بخواهید قبل از به اشتراک گذاری سایت خود ، قالب های مختلف را امتحان کنید.

صفحه ی در حال ساخت چیست؟

صفحه در حال ساخت مانند حالت تعمیر و نگهداری است. این به شما امکان می دهد وب سایت خود را در حالی که روی آن کار می کنید آفلاین کنید. شما می توانید سایت را طبق معمول ویرایش کنید ، اما بازدیدکنندگان آن را نمی بینند.

 

شما می توانید وب سایت خود را در هر زمانی که دوست دارید ویرایش کنید. اما اگر نمی خواهید فعلا عمومی شود ، صفحه در درست ساخت ایده خوبی است.

چه زمانی یک وب سایت تحت عنوان “در حال  ساخت” قرار می گیرد؟

اگر وب سایت در حال حاضر آنلاین است ، اما هنوز محتوایی ندارد ، یک صفحه “در حال ساخت” در سایت خود قرار دهید. ممکن است شما از قبل بازدیدکننده داشته باشید ، بنابراین این متن به شما امکان می دهد توضیح دهید که چرا آنها سایت را نمی بینند. همچنین به آنها یادآوری می کند که به زودی سایت به روال عادی بر می گردد.

 

به دو دلیل ممکن است این اتفاق بیفتد:

 

شما در حال انجام تعمیر و نگهداری وب سایت هستید

شما هنوز روی ایجاد وب سایت خود کار می کنید و سایت هنوز راه اندازی نشده است

یک متن خوب Under Construction به شما کمک می کند مشتریان خود را حفظ کنید حتی در حالی که مشغول به روز رسانی وب سایت خود هستید و سایت موقتا از دسترس خارج شده است.

متن “در حال ساخت” باید به چه سوالاتی پاسخ دهد؟

یک متن خوب “در حال ساخت” یا “به زودی” باید به سوالات احتمالی بازدیدکنندگان پاسخ دهد. این سوالات وقتی به ذهن بازدیدکنندگان می رسد که وب سایت شما موقتاً آفلاین است . شما می توانید با ارائه پاسخهای کوتاه و واضح به مهمترین سوالات احتمالی  پاسخ دهید و از قبل برای این وضعیت آماده شوید.

 

  • چرا نمی توانم از این وب سایت استفاده کنم؟

این اولین سوالی است که بازدیدکنندگان خواهند پرسید. اگر جلوی یک فروشگاه بسته هستید ، دانستن علت بسته بودن آن به شما کمک می کند. اگر یادداشتی وجود داشته باشد که توضیح دهد مغازه به طور موقت تعطیل است ، زیرا مالکان به تازگی پدربزرگ و مادربزرگ شده اند و به دیدن نوه جدید خود می روند خیلی عالی است و می توانید آن را فرصتی برای ارتباط با مشتریان خود بدانید.

  • چه زمانی می توانم دوباره از این وب سایت استفاده کنم؟

حتی اگر وب سایت شما هنوز آماده نباشد ، این به معنی از دست دادن مشتریان نیست. به بازدیدکنندگان بگویید چه موقع وب سایت شما باز می شود و برای بازدید در دسترس خواهد بود. با در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز مشتریان نه تنها تأثیر مثبتی بر جای می گذارید ، بلکه می توانید با حفظ قول خود در بازکردن مجدد سایت خود در تاریخ وعده داده شده ، خود را به آنها حرفه ای نشان دهید.

  • آیا شرکت شما (در حال حاضرتجارت می کند یا آن هم تعطیل شده است؟

اکثر بازدیدکنندگان وب سایت شما و شرکت شما را یکسان می بینند. با این حال وب سایت تجاری شما تنها یکی از ابزارهای ارتباطی شرکت شما است. خوب است به مشتریان اطلاع دهید اگر هنوز می توانند حضوری از شما خرید کنند و از فروشگاه شما دیدن کنند .

  • بازدیدکنندگان از کجا اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما پیدا می کنند؟

به طور معمول یک بازدید کننده می تواند به وب سایت شما نگاه کند تا در مورد شما یا شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کند. در حالی که وب سایت شما آفلاین است ، آنها باید این اطلاعات را در جای دیگری پیدا کنند. بنابراین مطمئن شوید که به یک پروفایل LinkedIn به روز شده ، یا صفحه ی کسب و کار  فیس بوک خود پیوند دهید

  • آیا وقتی سایت شما آفلاین است می تواند با شما تماس بگیرند؟

دسترسی به شما از طریق فرم تماس در وب سایت شما آسان است. اما در حالی که وب سایت آفلاین است ، ممکن است بازدیدکنندگان بتوانند تماس بگیرند یا ایمیل بزنند. آنها می توانند از طریق LinkedIn ، Twitter یا Facebook برای شما نامه بنویسند. به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که چگونه می توانند با شما تماس بگیرند.

در این باره بخوانید :

اشتباهات صفحه تماس با ما

برقراری ارتباط برای مدتی که در آنجا نیستید نیز بخشی از ارتباط شما به عنوان یک کارآفرین است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *