استفاده از ویدیو در وب سایت

استفاده از ویدیو در وب سایت

ما این ایده ها را برای استفاده از ویدیو در وب سایت جمع آوری کرده ایم. دراین محتوا درباره نحوه استفاده از ویدئو در وب سایت به روشی که برای شما آسان است و برای بازدیدکنندگان شما ارزش دارد، می آموزید.

 

  1. فیلم های آموزشی
  2. فیلم معرفی محصولات
  3. معرفی خود و کار خود

 

  1. فیلم های آموزشی

همه ما قبلاً به این نوع فیلم ها روی آورده ایم تا مثلا نحوه تعمیر دوچرخه یا تهیه سبزی پلو را به ما نشان دهد.

 

متخصص ها و کسب و کارها از هر نوعی می توانند تخصص خود را در این راه به اشتراک بگذارند. این گونه ویدئوها برای درست شدن نیاز به تمرین دارند ، اما می توانند به حرفه ای نشان دادن شما کمک کرده و شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد نشان دهند. آنها همچنین می توانند به یک ویدیوی پربازدید که در بالای نتایج جستجوی Google نمایش داده می شوند تبدیل شوند.

 

فیلم آموزشی ، راهنمایی ها و نحوه انجام دادن کارها و…

مهم نیست که شما این نوع ویدئوها را چه می نامید ، معمولاً از همان دستورالعمل اصلی پیروی می کند. شما خودتان را معرفی می کنید ، سپس برای بینندگان خود توضیح می دهید که چگونه چیزی وسیله ای کار می کند یا مشکلشان رفع می شود یا غذایی درست می شود و … هر چیزی که در سوالات متداول وب سایت خود یا راهنمای خرید قرار می دهید نیز ممکن است موضوع خوبی برای تهبه فیلم  باشد.

 

هر آنچه را که انتخاب می کنید باید بدانید مهم است که نکات و توضیحات شما متناسب با شغل و تخصص شما باشد. و اینکه شما معتبر به نظر برسد و البته در مورد چیزهایی صحبت کنید که در واقع با آنها آشنایی دارید.

  1. فیلم معرفی محصولات

گاهی اوقات شما بهترین عکس ها را از محصولات خود می گیرید و متقاعد کننده ترین توصیفات را برای محصولات می نویسید ، اما اینکه محصول شما دقیقاً چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه از آن می توان استفاده  کرد را نمی توانید در عکس ها و توضیحات بیان کنید و به نتیجه ای که می خواهید نمی رسید. ویدئویی که محصول را در عمل نشان می دهد ، دقیقاً راه حل مناسب برای این کار است.

 

هنگامی که محصولی را در عمل بصورت ویدیو نشان می دهید ، برای افراد راحت تر است که آن را تصور کرده و آنها را متقاعد به خرید کند. به این فکر کنید که چگونه خرده فروش آنلاین Zappos کفش های خود را از زوایای مختلف نشان می دهد و شامل یک ویدیو از شخصی است که فقط در حال راه رفتن و چرخاندن کفش است. لازم نیست پیچیده باشد … واقعاً فقط این دیدگاه های ساده می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

 

گاهی اوقات ایده خوبی است که نه تنها خود محصول بلکه محیط اطراف آن نیز معرفی شود. به عنوان مثال ، اگر وب سایت اجاره ملک ای برای تعطیلات دارید ، یک ویدئو برای گشت و گذار در آپارتمان یا ملک های موردنظرتان با جزئیات ، همراه با نمایش زیبایی های منطقه ی اطراف راهی بسیار عالی برای اجاره رفتن سریعتر املاک است.

 

و البته ، اگر وب سایت موسیقی یا گروه موسیقی دارید ، موسیقی شما محصول است ، بنابراین باید کلیپ هایی از اجراهای خود را نیز داشته باشید.

 

  1. معرفی خود و کار خود

به عنوان یک فرد فریلنسر ، شما نه تنها محصولات خود را می فروشید ، بلکه خود را نیز می فروشید. بنابراین ایجاد ارتباط با مشتریان بسیار مهم است. شما قبلاً این کار را هنگام ملاقات حضوری با افراد انجام می دادی ، اما می توانید این کار را به صورت آنلاین از طریق وب سایت خود با استفاده از ویدیو در وب سایت انجام دهید ، مخصوصاً در صفحه “درباره ما”. این نوع ویدئوی مقدماتی همچنین می تواند یک افزودنی عالی برای وب سایت رزومه شما باشد.

 

می توانید وبسایت رزومه ی خود را با ویدئوهای معرفی خود ، تیم و کار خود جذاب تر کنید. نشان دهید که چه چیزی را دنبال می کنید و چگونه هر روز پر از انرژی در کار خود غرق می شوید. این کار شما را حرفه ای تر می کند و به بازدیدکنندگان شما کمک می کند احساس کنند روی شما سرمایه گذاری کرده اند.

 

اگر بودجه ی کافی دارید ، استخدام یک متخصص و فیلمبردار حرفه ای برای ایجاد ویدئوی کوتاه از شما خیلی عالی است ، زیرا آنها می دانند چه سوالی را بپرسند و چگونه می توانند شما را در بهترین حالت ثبت کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *