هاست مناسب سئو

هاست مناسب برای سئو

اگر شما هم به فکر پیشرفت سایتتان هستید و دارید برای بهبود سئوی آن برنامه ریزی می کنید باید بدانید که در درجه اول می بایست یک هاست مناسب SEO برای سایت تهیه نمایید تا تمامی زحمات شما برای بهبود seo بی نتیجه نماند و به همان نتیجه ای که انتظارش را دارید برسید.در اینجا 5 نکته ای را که باید در یک شرکت ارائه دهنده هاست جستجو کنید مطرح می کنیم.

 

برای متخصصان سئو ، جای هیچ نگرانی ای نیست.موردی که اغلب نادیده گرفته می شود ، به روز بودن سایت و سرعت صفحات آن است که هر دو از عناصر اساسی برای حفظ عملکرد مثبت وب سایت هستند.

 

حال در مورد میزبانی وب صحبت می کنیم.

هاست مناسب سئو

 

هاستی که شما انتخاب می کنید سازگاری کلی تجربه سایت را برای بازدید کنندگان ارگانیک سایت تعیین می کند.

 

اگر می خواهید از خطاهای سرور و تایم اوت ها جلوگیری کنید به یک هاست خوب و جامع و قابل اعتماد نیاز دارید.

 

در اصل شما یک هاستی می خواهید که با تلاش های شما در جهت بهبود سئوی سایت همسو باشد ، نه اینکه مانع آنها شود.پنج ویژگی اصلی که یک شرکت میزبان ,هاست مناسب برای سئو را ارائه می دهد با هم مرور می کنیم.

 

1. ضمانت آپ تایم بالا

بدون شک تضمین به روز بودن هاست مهمترین عامل در SEO سایت است.

 

Uptime به درصد زمانی که سایت شما آنلاین و در دسترس است ، گفته می شود. هرچه آپ تایم سایت شما بیشتر باشد ، بازدیدکنندگان کمتری در لحظات داون بودن آن به سایت مراجعه کرده و بدون نتیجه و ناراضی از آن خارج می شوند.می دانید که این اتفاق به طور بالقوه رتبه بندی سایت را به خطر می اندازد.

 

اکثر هاستینگ های نامی و قابل اطمینان آپ تایم بالا را تضمین می کنند.

 

برای نتیجه بهتر ، میزبانی با حداقل 99.9 درصد آپ تایم و تضمین به روز بودن را انتخاب کنید. این مقدار یعنی تقریباً 1.44 دقیقه خرابی در روز و 8.8 ساعت در سال.که بدک نیست.

 

با این حال ، هستند شرکت های هاستینگی که ادعای 100 درصدی به روز بودن داشته باشند ، ولی خیلی مراقب باشید. همیشه خرابی و داونی وجود دارد. نکته اصلی این است که تا آنجا که ممکن است زمانش کوتاه باشد. به این ترتیب ، تاثیری در عملکرد SEO شما نخواهد داشت.

2. محل سرور

با وجود اینکه uptime به در دسترس بودن محتوای سایت شما برای کاربران اشاره دارد ، اما ممکن است مکان سرور هم سرعت دسترسی به این محتوا را تعیین کند.

 

مثلا اگر از یک شرکت هاستینگ اشتراکی ، VPS یا سرور اختصاصی دارید ،در واقع سایت شما در یک سرور فیزیکی در یک مرکز داده در یک نقطه جغرافیایی قرار دارد (برخلاف میزبانی ابری یا cloud hosting ، جایی که داده های شما در فضای ابری قرار دارد).

 

در حالت ایده آل ، صاحبین سایت ها می خواهند آن مرکز داده تا حد امکان به اکثر بازدیدکنندگان سایت نزدیک باشد. چون هرچه سرور شما دورتر باشد ، مدت زمان طولانی تری برای بارگیری سایت شما طول می کشد.

 

مکان سرور همچنین می تواند از نظر موتورهای جستجو بسیار مهم به نظر برسد ، که ممکن است بر SEO شما تأثیر بگذارد. اگر در یک کشوری فعالیت می کنید اما از هاست واقع در کشوری دیگر استفاده می کنید ، ممکن است اتفاق ناگواری رخ دهد.

 

ناگفته نماند که سرورها نیز باید سریع باشند و میزبان باید از طریق شبکه تحویل محتوا (CDN) عملکرد سایت را افزایش دهد.

3. آپشن های متعدد

همه ما آپشن های به روز و زیاد را دوست داریم.پس باید از آنها در هاست خود نیز لذت ببریم.

 

فراتر از آپشن های معمول در هاست ها ، بسیاری از شرکت های هاستینگ یک سری موارد اضافی نیز ارائه می دهند که می تواند سایت شما را ارتقا دهد. در اینجا برخی از موارد موثر بر SEO که در هاست مناسب برای سئو می تواند باشد را می بینید:

  • پشتیبان گیری خودکار: اگر مشکلی پیش آمد ، و نیاز بود که از سایتتان بک آپ تهیه کنید که بتوانید به سرعت آن را بازیابی کنید از قبل حتما ببینید میزبان شما پشتیبان گیری خودکار را به صورت رایگان یا با هزینه اضافی ارائه می دهد؟
  • گواهینامه امنیتی SSL: اس اس ال یا HTTPS سالهاست که یک عامل برای رتبه بندی است. اگر هنوز سایت خود را امن نکرده اید ، باید هرچه سریع تر این کار را انجام دهید. مطمئن شوید که میزبان شما از SSL پشتیبانی می کند. برخی حتی آن را به صورت رایگان روی هاست شما در نظر می گیرند.تفاوت گواهینامه ssl رایگان و پولی را در اینجا بخوانید.
  • پلن های میزبانی متنوع: با رشد سایت شما ، نیازهای هاست نیز تغییر می کند (این یک اتفاق خوب است!). در نهایت ، ممکن است ترافیک سایت به اندازه ای زیاد باشد که نیاز به یک سرور اختصاصی داشته باشید. اگر مجبور نباشید سرویس دهنده میزبانی را همزمان تغییر دهید ، این انتقال آسان تر (و البته ارزان تر) خواهد بود.

4. بررسی های خوب

بسیار خوب ، در واقع از این لیستی که برای انتخاب هاست مناسب برای سئو ارائه دادیم شما می توانید برای مقایسه بین میزبان ها استفاده کنید. در این مرحله ، شما ویژگی های میزبانی آنها را خوانده اید و به نظر می رسد که آنها همه موارد درست را بررسی می کنند.

 

اکنون زمان تأیید صحت ادعاهای بازاریابی این شرکت هاست. قبل از اینکه از یک میزبان هاست تهیه کنید ، چند دقیقه وقت بگذارید و نظرات آنلاین کاربران را بخوانید.

 

نکته مهم: فضای میزبانی بیشتر از مقدار مورد نیاز سایت در اکثر موارد نظرات ناراضی را به خود جلب می کند.

 

اما اگر سایت شما ، حتی برای یک لحظه خراب شود ، یا حتی اگر مقصر باشید (همانطور که ممکن است در صورت انتخاب یک برنامه میزبانی نامناسب برای نیازهای ترافیکی خود اتفاق بیفتد) ، شما از میزبان خود عصبانی خواهید شد و با ارسال توییت ، پست ، و با صدای بلند و سر و صدا در مورد آن وبلاگ بنویسید.

5. تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو

در حالی که نظرات کاربران را در اینترنت می خوانید ، به مسئله پشتیبانی آن هاستینگ و نحوه صحبت کارشناسان پشتیبانی آنها توجه ویژه ای داشته باشید.

 

گاهی ممکن است که سایت شما خراب شود و خواستید بلافاصله مشکل آن را برطرف کنید. بیشتر اوقات ، با صحبت کردن با یک شخص از کارشناسان پشتیبانی می تواند به راحتی مشکل رفع شود.

 

یک میزبان خوب بصورت رایگان 24/7 پشتیبانی می کند.یعنی هفت روز هفته به صورت 24 ساعته.حتما قبل از انتخاب هاستینگ و تهیه هاست از آن دقت کنید آیا شماره تلفن ، سیستم تیکتینگ فعال و یا ایمیل دارند یا خیر؟

 

حتی می توانید در شبکه های اجتماعی نیز آنها را بررسی کنید. میزبانانی که به کمک به مشتریان خود اهمیت می دهند حتی پشتیبانی مشتری را به طور گسترده در رسانه های اجتماعی هم فراهم می کنند.

امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به کمک آن بتوانید در انتخاب هاست مناسب برای سئوی سات خود بهتر و راحتتر تصمیم بگیرید.

در صورتیکه نظر یا سوالی دارید خوشحال می شویم در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

 

سربلند و پیروز باشید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *