بهینه سازی هاست

چگونه بهینه سازی منابع هاست را انجام دهیم

برای استفاده بیشتر و درست تر از وب سایت خود ، باید از چندین جنبه هاست خود را مدیریت کنید ، خصوصاً از نظر عملکرد و مقرون به صرفه بودن آن.بهینه سازی منابع هاست بسیار اهمیت دارد.
باید سایت خود را کارآمد کنید ، اطمینان حاصل کنید که به تمام منابع موردنیازی که برای آن هزینه می کنید دسترسی دارید.
بهینه سازی منابع هاست می تواند به شما کمک کند تا یک وب سایت بسیار کاربردی ایجاد کنید که هم ظاهر خوبی داشته و هم بازدیدکنندگان را جلب کند.
این تصمیمات سخت بعد از اینکه کاربران زیادی را به خود جلب کردید ، حاصل خواهد شد. چگونه به تعداد بازدیدکنندگان سایت شما اضافه می شود؟
بهترین راه برای اطمینان از اینکه سایت شما می تواند با افزایش بازدید همراه باشد ، مدیریت دقیق منابع هاست است. شما می توانید به راحتی بستری ایجاد کنید که بتواند از ترافیک فعلی پشتیبانی کند و به مرور با کاربران خود رشد کند.
در این مقاله ، ما ده روش را بررسی می کنیم که توسط آن ها می توانید منابع هاست خود را برای دستیابی به ترکیبی ایده آل از عملکرد خوب و مقرون به صرفه بودن بهینه کنید.

حذف منابع Third-Party

منابع Third-Party فایل هایی است که توسط یک صفحه وب درخواست می شود ، مانند تصاویر ، فیلم ها ، اتصال پایگاه داده یا هر نوع سرویس دیگری که در اصل روی هاست شما قرار ندارد بلکه توسط سرویسی از یک هاست دیگر درخواست می شود.

هنگامی که به منابع Third-Party دسترسی پیدا می کنید ، بارگیری وب سایت شما به زمان بیشتری نیاز دارد. کاربران شما این زمان طولانی را به عنوان یک تأخیر تجربه می کنند و صد البته این تجربه را دوست ندارند.
اگر سایت شما به ویدیوهای خارجی لینک می شود ، با زمان بارگذاری طولانی تری با پیام “Buffering” همراه خواهد بود.چه کسی خوشش میاد به جای باز شذن سریع ویدیو مدت ها به پیام Buffering خیره شود؟
با ارائه مستقیم کلیه مطالب از وب سایت خود ، قادر خواهید بود زمان بارگیری را کاهش داده و تجربه رضایت بخش تری را برای کاربران خود ایجاد کنید.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *