افزایش ترافیک سایت

چگونه ترافیک وبسایت خود را افزایش دهیم؟-بخش سوم

در مقاله قبلی و همچنین بخش اولی که منتشر شد، چند نمونه از ساده ترین راه های آزمایش شده را برای افزایش ترافیک وبسایت با شما به اشتراک گذاشته بودیم.چون مطلب طولانی بود تصمیم گرفتم اون رو به چند قسمت تقسیم کنم که خوندن اون از صبر و حوصله شما عزیزان خارج نشه.پس تا پایان بخش سوم این مقاله هم همراه ما باشید.

 استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران

استفاده از محتوا برای افزایش ترافیک سایت

استفاده از محتوا برای افزایش ترافیک سایت

محتوای تولید شده توسط کاربر در واقع هرگونه محتوایی است که در نتیجه فعالیت کاربر در وب سایت شما تولید می شود. این محتواها شامل نظرات ، توصیفات ، پست های مهمان ، بررسی کاربران و موارد دیگر است.

محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری را به وب سایت خود وارد کنید زیرا به کاربران فرصتی برای مشارکت و تعامل با یکدیگر می دهد.

وقتی کاربران زمان بیشتری روی وب سایت شما می مانند ، احتمال بازگشت مجدد به سایت یا اشتراک گذاری مطالب آن و در حالت ایده آل حتی خرید از وب سایت شما بیشتر می شود.

انواع مختلفی از محتوای تولید شده توسط کاربر وجود دارد که می توانید استفاده کنید. شما باید بهترین حالت را برای وبلاگ خود انتخاب کنید.

برای ایده های بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس برای رشد وب سایت مراجعه کنید.

حفظ طراحی سایت خود به صورت تمیز و بدون پیچیدگی

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

قالب های عالی بسیار زیادی از وردپرس در بازار موجود است. مسئله این است که بسیاری از مبتدیان می خواهند از قالبی استفاده کنند که همه چیز رو با هم داشته باشد. داشتن همه موارد در یک سایت همیشه طراحی مناسبی برای وب سایت شما نیست.

اما طراحی بد وب سایت هم باعث می شود کاربران وقت خود را در سایت شما تلف نکنند و به سایت های بهتری بروند و این باعث کاهش بازدید از صفحه شما می شود.پس باید تعادل را در طراحی سایت رعایت کرد.

در حالی که یک سایت با طراحی خوب به کاربران کمک می کند محتوای بیشتری پیدا کنند ، بخشهای مختلف را مشاهده کنند و زمان بیشتری را درون سایت سپری کنند.

کاربران اغلب از ما می پرسند که بهترین قالب را چگونه انتخاب کنیم؟ پاسخ ما این است: همیشه برای سادگی سایت خود تلاش کنید.

یک قالب ساده ، تمیز و کاربردی در کاربر احساس خوب ایجاد کرده و بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد.

بهینه سازی سرعت سایت برای بارگذاری سریعتر صفحات

افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت

در این دوره زمونه ، هیچ کس دلش نمی خواهد منتظر بارگذاری یک وب سایت باشد. اگر وب سایت شما کند است ، پس کاربران به سادگی قبل از بارگیری کامل سایت, سایت شما را ترک می کنند.

موتورهای جستجوگر مانند گوگل نیز سرعت وب سایت و زمان بارگذاری صفحه را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی در نظر می گیرند.

برای اطمینان از اینکه بارگیری وب سایت شما سریع است یا نه ، باید ابتدا حتما وردپرس خود را بهینه کنید. این بدان معنی است که شما باید از حافظه پنهان یا همان کش استفاده کنید ، از قرار دادن مطالب غیر ضروری خودداری کنید و مهم ترین مسئله اینکه تصاویر سایت را بهینه کنید.

ما راهنمای گام به گام بهینه سازی عملکرد وردپرس را آماده کرده ایم که به شما کمک می کند سرعت وب سایت خود را بدون استخدام برنامه نویس افزایش دهید.

لیست ایمیل خود را فوراً آماده کنید

لیست ایمیل و افزایش ترافیک سایت

لیست ایمیل و افزایش ترافیک سایت

بیشتر مبتدیان وقت زیادی را صرف آوردن کاربران جدید به وب سایت خود می کنند. با این حال ، بیش از 70٪ از کاربران دیگر وب سایت شما را ترک نخواهند کرد.

ترفند برای افزایش بازدید از وبلاگ شما این نیست که فقط بازدید کننده جدید پیدا کنید ،بلکه باید بازدیدکنندگان فعلی خود را هم حفظ کنید.

چگونه از این که کاربران به وب سایت شما باز می گردند اطمینان حاصل کنید؟

پیشنهاد می شود این کار را با درخواست از آنها برای عضویت در وبسایتتان انجام دهید.

کاربران می توانند در صفحات رسانه های اجتماعی وب سایت شما عضو شوند. با این حال ، بیشتر شبکه های اجتماعی دسترسی شما را محدود می کنند و کاربران شما فقط می توانند برخی از مطالب شما را مشاهده کنند.

به همین دلیل است که شما باید لیست ایمیل خود را آماده کنید.

بهترین چیز در مورد لیست ایمیل این است که شما خودتان مالک آن هستید.اینجوری هیچ کس نمی تواند دسترسی و فعالیت شما را محدود کند.

بازاریابی از طریق ایمیل مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین ابزار بازاریابی هست که در اختیار شماست.

بدون داشتن یک لیست ایمیل شما هر روز مشترکین بالقوه خود را از دست خواهید داد.برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، لطفا مقاله ما در مورد این که چرا ایجاد لیست ایمیل از اهمیت زیادی برخوردار است را بخوانید .

هنگامی که یک لیست ایمیل دارید ، می توانید خبرنامه های منظمی از طریق ایمیل ارسال کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود بیاورید.

انتشار مقالات سایت به صورت خودکار

انتشار مقاله برای افزایش ترافیک سایت

انتشار مقاله برای افزایش ترافیک سایت

وقتی تأکید می کنیم که باید یک لیست ایمیل تهیه کنید ، منظور ما این نیست که دیگر سراغ ایجاد یک رسانه اجتماعی نروید.

کاملاً برعکس ، در واقع ، ما می خواهیم شما به دنبال ایجاد یک رسانه اجتماعی در تمام فضاهای مهم اجتماعی باشید و حتی فضاهای جدیدی پیدا کنید که بتوانید در آن ها خود را نشان دهید.

مشکلی که در سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که شما مجبورید مرتباً محتوا ارسال کنید تا پروفایل های خود را فعال نگه دارید و به وبلاگ خود مراجعه کنید.

اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید ، به زودی زمان زیادی را صرف اشتراک مطالب خواهید کرد.

به اشتراک گذاشتن مقالات قدیمی سایت به طور مرتب در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری مقالات قدیمی برای افزایش ترافیک سایت

اشتراک گذاری مقالات قدیمی برای افزایش ترافیک سایت

اگر مانند اکثر سایت ها هستید ، احتمالاً فقط یک مقاله در روز منتشر می کنید ، این بدان معنی است که برای بقیه روزها ، هیچ به روزرسانی از طرف شما در شبکه های اجتماعی انجام نمی شود.

در شبکه هایی مانند توییتر ، توییت شما به زودی از بین می رود و احتمالاً کاربران حتی آن را نمی بینند.

پس آیا خوب نیست اگر بتوانید به طور خودکار محتواهای قدیمی سایت را در فواصل معین در طول روز به اشتراک بگذارید؟

این مورد به شما کمک می کند تا با افزایش بازدید و فعال نگه داشتن سایت و پروفایل های صفحات مجازی ، از رسانه های اجتماعی بازدید بیشتری داشته باشید.

امیدوارم این آموزش هم مورد پسند شما قرار گرفته باشه و بتوانید نسبت به ایجاد ترافیک بیشتر در سایت وردپرسی اقدام کنید.در بخش چهارم مقاله موارد دیگری را منتشر می کنم که خوشحال می شوم مطالعه کنید. اگر در رابطه با این مقاله سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

سربلند و پیروز باشید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *