محتوای کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس و تاثیر آن در رونق کسب و کار

آیا می دانید محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند به شما کمک کند تا تجارت خودتان را رونق دهید؟ محتوای تولید شده توسط کاربر هم قابل استفاده و هم معتبر است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس برای رشد تجارت خود استفاده کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟

محتوای تولید شده توسط کاربر یا همان (UGC) در اصل آن دسته از محتوای تولید شده توسط فعالیت های کاربر در وب سایت شماست. این محتوا شامل نظرات ، توصیفات ، پست های وبلاگ مهمان ، بررسی های کاربر یا هر مورد دیگری است که محتوایی را ارائه می دهد که به صورت عمومی قابل مشاهده است و درواقع نتیجه مستقیم از اقدام کاربر است.

چرا محتوای تولید شده توسط کاربر مهم است؟

محتوای تولید شده توسط کاربر از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا کاربران شما را قادر می سازد تا به طور مستقیم در فعالیت های وب سایت شما شرکت کنند. این امر باعث افزایش تعامل کاربر می شود زیرا کاربران در اینصورت وقت بیشتری را در وب سایت شما می گذرانند.

در نتیجه این اتفاق کاربران متعهد به احتمال خیلی زیاد در وب سایت شما عضو می شوند و محصولات شما را خریداری می کنند.

محتوای با کیفیت و مفید تولید شده توسط کاربر می تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر را برنامه ریزی کنید. شما می توانید مخاطبان بیشتری برای بازدید ، فروش بیشتر  محصولات و در نتیجه تعامل بیشتری داشته باشید.

خب حالا بیایید نگاهی به روش های مختلف استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران در وردپرس بیندازیم. مثلا شما می توانید از همه آنها استفاده کنید یا فقط از مواردی که برای شما مناسب است استفاده کنید.

1.نظرات

نظرات تولید شده توسط کاربر

نظرات تولید شده توسط کاربر

نظرات یا کامنت ها ساده ترین نوع محتوای تولید شده توسط کاربر است که هر وبلاگی می تواند داشته باشد. وردپرس دارای یک سیستم نظرات داخلی (built-in commenting system) است که به طور پیش فرض در همه پست های وبلاگ شما فعال است.

اگر یک وب سایت تجاری بدون وبلاگ دارید ، شاید بهتر باشد به فکر افزودن یک وبلاگ برای آن باشید. می توانید طراحی فعلی سایت خود را به همین صورت حفظ کرده و فقط یک صفحه وبلاگ جداگانه به آن اضافه کنید.

قسمت سختش این هست که کاربران خود را وادار به اظهارنظر کنیم. اکثر کاربران معمولاً بدون نوشتن نظر از مقاله خارج می شوند. با این حال ، خبر خوب این است که روش های زیادی برای تشویق نظرات بیشتر وجود دارد. به مقاله ما در مورد نحوه دریافت نظرات بیشتر در پست های وبلاگ مراجعه کنید.

2.توصیفات

توصیفات تولید شده توسط کاربر

توصیفات تولید شده توسط کاربر

توصیفات نه تنها به تولید محتوا کمک می کند ، بلکه به وب سایت شما نیز ثبات اجتماعی می دهد که این مورد به کاربران جدید در خرید کمک می کند.

برای یک وب سایت تجاری کوچک ، مدارک ثابت کرده اند که استفاده از توصیفات یک استراتژی بازاریابی بسیار موثر است. به همین دلیل است که اگر دقت کرده باشید شما آنها را در همه جا می بینید.

چندین پلاگین عالی برای توصیفات وجود دارد که به شما کمک می کند تا به راحتی توصیفات را به سایت خود اضافه کنید. می توانید توصیفات کاربر را با استفاده از یک فرم ساده جمع آوری کرده و در صفحه کشویی ، ویجت نوار کناری یا در صفحه توصیفات نمایش دهید.

3.رای ارسال شده توسط کاربر

رای ارسال شده توسط کاربر

رای ارسال شده توسط کاربر

اگر محصولات یا خدماتی در سایت خود می فروشید یا موردی را توصیه می کنید ، رای گیری از کاربران فرصتی عالی برای افزودن محتوای تولید شده بیشتر توسط کاربران در سایت شما فراهم می کند.

این جور بررسی ها نه تنها به شما کمک می کند تا کاربران را درگیر کنید ، بلکه به سایر کاربران تازه وارد نیز در تصمیم گیری خرید از سایت شما نیز کمک می کند. به همین دلیل بسیاری از سایت های فروشگاهی را مشاهده می کنید که به شدت به نظرات ارسال شده توسط کاربر برای کسب درآمد آنلاین اعتماد می کنند.

موتورهای جستجو نیز عاشق نقد و بررسی هستند و اغلب آنها را به طور متفاوتی در نتایج جستجو برجسته می کنند. این مورد باعث چشمگیرتر شدن سایت شما در نتایج جستجو می شود و بازدید بیشتری را برای سایت شما به ارمغان می آورد.

4.ارسال های مهمان

وبلاگ نویسی مهمان یک استراتژی محبوب بازاریابی محتوا است که هم به صاحب وبلاگ و هم به نویسنده مهمان کمک می کند. نویسنده پست مهمان در معرض نمایش قرار می گیرد و بک لینک می دهد در حالی که شما محتوای با کیفیت بالا دریافت می کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار ایجاد یک حساب کاربری جدید برای نویسنده مهمان است. با این حال ، این امر به نویسنده مهمان امکان دسترسی به قسمت مدیریت وردپرس شما را می دهد که البته بسیاری از دارندگان سایت با آن احساس راحتی نمی کنند.

در این صورت ، شما به یک پلاگین نیاز خواهید داشت. که به شما امکان می دهد پست های ارسالی کاربر در سایت خود را به راحتی بپذیرید. سپس این پست ها به عنوان پیش نویس ذخیره می شوند ، و بعد می توانید آنها را مرور کرده و منتشر کنید.

همچنین می توانید از آن برای ایجاد انواع دیگری از محتوای تولید شده توسط کاربر مانند تصاویر استفاده کنید.

5.ایجاد انجمن

ایجاد یک انجمن در وردپرس

ایجاد یک انجمن در وردپرس

انسان ها اجتماعی هستند و ما دوست داریم با یکدیگر تعامل داشته باشیم. شما می توانید با ایجاد یک انجمن عضویت برای بازدیدکنندگان خود فرصتی برای تعامل آن ها در سایت خود فراهم کنید.

شما می توانید برخی از محتواهای خود را فقط برای تشویق به ثبت نام کاربران جدید ایجاد کنید. پس از آن می توانید در بحث ها مشارکت کنید ، به کاربران برای مشارکت پاداش دهید و حتی با ایجاد اشتراک های پولی برای کاربران سطوح عضویت  ایجاد کنید.

ساده ترین راه برای انجام همه این کارها استفاده از MemberPress است. این بهترین افزونه عضویت در وردپرس است که به شما امکان می دهد جوامع آنلاین را با کنترل های قدرتمند و انعطاف پذیری عالی ایجاد کنید. حتی می توانید آن را به سایت موجود اضافه کنید بدون اینکه روی محتوای فعلی شما تأثیر بگذارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه از محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. اکنون که کاربران وقت بیشتری را در سایت شما سپری می کنند ، می توانید به راحتی با استفاده از Google Analytics میزان تعامل کاربران را در وب سایت خودتون ردیابی کنید.

سربلند و پیروز باشید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *