هاست اشتراکی و هاست کلود

تفاوت هاست کلود و هاست اشتراکی

آیا می دانید هاست کلود یا ابری در مقابل میزبانی مشترک چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه سایتی در اینترنت فعال باشد به میزبانی وب نیاز دارید. اما ، چگونه نوع مناسب میزبانی را برای مشاغل خود انتخاب می کنید؟ و تفاوت هاست کلود و هاست اشتراکی چیست؟

میزبانی وب می تواند کمی پیچیده باشد و گزینه های زیادی وجود دارد. بنابراین اگر در نقطه شروع هستید و گیج شده اید ، احساس بدی نداشته باشید.

در زیر ما به تفاوت بین هاست کلود و هاست اشتراکی می پردازیم. این دو مورد از رایج ترین گزینه های میزبانی است.نوع مناسب به نیاز وب سایت شما بستگی دارد.

هاست اشتراکی چیست؟

هاست اشتراکی ارزانترین ، محبوب ترین و گسترده ترین نوع میزبانی است.

با هاست اشتراکی ، یک سرور بین چندین کاربر تقسیم می شود. هر کاربر مقدار پهنای باند مشترکی دریافت خواهد کرد. با این حال ، هر کاربر همچنین می تواند تعداد نامحدودی سایت را بر روی اکانت هاست خود قرار دهد. بنابراین سروری که بین چندین حساب کاربری تقسیم شده است می تواند در نهایت میزبان هزاران سایت باشد!

این به این معنی است که اگر سایت دیگری در سرور منابع زیادی را اشغال کند ، سایت شما می تواند عملکرد ضعیفی داشته باشد. با این حال ،شرکت میزبان وب معمولاً تمام تلاش خود را برای کاهش این اثرات انجام می دهد.

هاست کلود برای سایت های بزرگتر بهتر است ، در حالی که هاست اشتراکی برای افرادی که بودجه بسیار کمی دارند یا افرادی که قصد دارند سایت های خود را بسیار کوچک نگه دارند ، می تواند انتخاب خوبی باشد.

هاست کلود یا ابری چیست؟

در مورد میزبانی ابری کنجکاو هستید؟ میزبانی ابری یا میزبان VPS ابری ، به شما امکان می دهد از منابع چندین سرور استفاده کنید ، نه اینکه سایت شما محدود به یک مکان و یک سرور باشد. این امر باعث شده است سرویس های ابری بسیار مورد توجه قرار گیرند.

مزیت اصلی هاست کلود این است که امکان گسترش نامحدود را فراهم می کند و برای سایت های پر بازدید نیز ضروری است. هاست کلود همچنین امکان محافظت بیشتر از سرورهای سنگین را فراهم می کند. اگر یک سرور بیش از حد شلوغ باشد ، شما به سادگی به یک سرور ابری دیگر منتقل خواهید شد.

هاست کلود یا هاست اشتراکی: کدام یک را باید انتخاب کنید؟

هاست کلود به دلیل توانایی مدیریت زیاد ترافیک ، حفاظت امنیتی بهتر و قابلیت اطمینان ، به طور گسترده ای به عنوان گزینه بهتر میزبانی اشتراکی در نظر گرفته شده است.

با این حال ، این موارد اضافی هزینه دارند و بیشتر گزینه های میزبانی ابری گران تر از برنامه های میزبانی اشتراکی هستند. اما اگر قصد دارید سایت خود را رشد دهید و به سایتی با نرخ عملکرد بالا نیاز دارید ، مزایای میزبانی ابری احتمالاً بهترین گزینه برای نیازهای شما خواهد بود.

اگر تازه شروع به کار کرده اید و بودجه بسیار کمی دارید ، تا زمانی که پول نقد برای ارتقا ندارید یک هاست اشتراکی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید یک هاست مناسب برای سایت خود انتخاب کنید.

سربلند و پیروز باشید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *