نحوه انقضای پست ها در وردپرس

نحوه انقضای پست ها در وردپرس

آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید برای پست های وبلاگ خود تاریخ انقضا تعیین کنید؟ شاید شما محتوای زمان دار مانند معاملات یا پست های تخفیف و هدیه دارید که قدیمی شده اند و می خواهید به طور خودکار منقضی شوند؟ در این مقاله به شما نحوه انقضای پست ها در وردپرس نشان می دهیم و همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه قسمتی از پست یا محتوای صفحه خود را برنامه ریزی کنید تا پس از یک تاریخ خاص منقضی شود.

چه زمانی نیاز است پست ها منقضی شوند؟

اولین مورد استفاده از انقضای پست ها در وردپرس، منقضی شدن محتوای حساس به زمان مانند معاملات ویژه، کوپن ها، هدایا و اعلامیه های رویداد است.

ممکن است بخواهید پست هایی را در سایت خود فعال نگه دارید زیرا مفید هستند، اما در موارد خاص بعضی پست ها، مانند کوپن تخفیف ویژه با زمان محدود که دیگر کار نمی کند.

نحوه انقضای پست ها در وردپرس

راه‌هایی برای سفارشی‌سازی حلقه وردپرس با کدهای PHP و استفاده از فیلدهای سفارشی برای انجام این کار وجود دارد، اما این کار کمی پیچیده است. بیایید نگاهی به یک راه حل ساده تر بیندازیم: افزونه Post Expirator

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، به ویرایش هر پست یا صفحه وردپرس بروید و یک متاباکس جدید مانند زیر مشاهده خواهید کرد:

می توانید گزینه ی Enable post expiration ا انتخاب کنید و انقضای پست را فعال کنید و تاریخ / ساعتی را که می خواهید این پست در آن منقضی شود انتخاب کنید.

احتمالاً از خود می پرسید که پس از منقضی شدن پست چه اتفاقی می افتد. خوب،در این بخش چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد.

می توانید آن را به صورت پیش نویس درآورید (انتشار آن را لغو کنید)، آن را روی خصوصی تنظیم کنید، پست را به طور کلی حذف کنید، یا می توانید دسته پست را تغییر دهید.

شما همچنین تنظیمات دیگری دارید که می توانید از صفحه تنظیمات موجود در Settings » Post Expirator پیکربندی کنید.

می توانید قالب تاریخ و زمان را به همراه دسته بندی پیش فرض انقضا انتخاب کنید. شما همچنین می توانید تاریخ انقضای پست ها را در انتهای محتوای خود اضافه کنید تا به کاربران خود اطلاع دهید که این پست یا صفحه چه زمانی منقضی می شود.

افزونه دیگری که عملکرد مشابهی را ارائه می دهد Simple Post Expiration نام دارد.

نحوه منقضی شدن محتوای پست جزئی در وردپرس

روش بالا به شما نشان می دهد که چگونه کل پست یا صفحه را منقضی کنید، اما در برخی موارد این چیزی نیست که شما می خواهید. ممکن است فقط بخواهید بخشی از پست یا محتوای صفحه را پس از مدتی مشخص حذف کنید. خب در این صورت، افزونه ای به نام محتوای زمان بندی شده بهترین راه حل شماست.

این افزونه به شما اجازه می دهد تا بر اساس تاریخ هایی که مشخص می کنید، بخشی از محتوای پست خود را برای انتشار و انقضا زمان بندی کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید. پس از انجام این کار، تنظیمات اضافی وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای خود را با کد کوتاه قرار دهید و تاریخ/زمانی را که می‌خواهید در آن منقضی شود تنظیم کنید. وقتی به آن زمان برسد، این محتوا ناپدید می شود و دیگر برای کاربران شما قابل مشاهده نخواهد بود.

[schedule on=’2014-12-01′ at=”10:01″ expon=’2014-12-01′ expat=”13:15″] محتوایی که می خواهید در اینجا پنهان کنید [/schedule]

تاریخ باید در قالب yy-mm-dd تنظیم شود و زمان باید در قالب 24 ساعت تنظیم شود.

زمان با تنظیمات منطقه زمانی وبلاگ شما مقایسه می شود، بنابراین با رفتن به تنظیمات » عمومی، مطمئن شوید که منطقه زمانی مناسبی دارید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نحوه انقضای پست ها در وردپرس را یاد بگیرید 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)