غیرفعال کردن صفحات پیوست تصویر

آیا قصد غیرفعال کردن صفحات پیوست تصویر در وردپرس را دارید؟

صفحات پیوست تصویر اغلب ناقص به نظر می رسند، و اگر بازدیدکننده این صفحات را مشاهده کند، می تواند تاثیر ضعیفی بر جای بگذارد. بسیاری از بازدیدکنندگان به جای تلاش برای یافتن خود پیوست یا پست اصلی آن، به سادگی آن را ترک می کنند.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحات پیوست تصویر را در وردپرس غیرفعال کنید و آنها را به پست اصلی هدایت کنید.

چرا باید صفحات پیوست تصویر را در وردپرس غیرفعال کنید؟
به طور پیش فرض، وردپرس برای هر پیوست رسانه ای که در سایت خود دارید یک صفحه ایجاد می کند.

این شامل تصاویر، فایل‌های صوتی/تصویری، فایل‌های PDF و موارد دیگر می‌شود. ممکن است برخی از کاربران این قابلیت را مفید بدانند، اما اکثر وب سایت های وردپرسی به آن نیازی ندارند.

به عنوان مثال، یک قالب عکاسی می تواند از صفحه پیوست برای نمایش داده های EXIF ​​استفاده کند. این می تواند مدل دوربین استفاده شده، تنظیمات دوربین، و حتی داده های مکان تصویر را نشان دهد.

بسیاری از صاحبان وبلاگ وردپرس به طور تصادفی تصاویر خود را به جای خود تصویر به صفحات پیوست پیوند می دهند، یا ظاهر آن را دوست ندارند زیرا بسیاری از تم ها قالب های خاصی برای صفحات پیوست تصویر ندارند.

گاهی اوقات یک تصویر در وب سایت شما می تواند محبوب شود و افراد ممکن است مستقیماً از Google در صفحه پیوست ورود کنند. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید بازدیدکنندگان روی پست شما بیایند و تصویر را در زمینه‌ای که از آن استفاده کرده‌اید ببینند.

برای کمک به حل این مشکل، ما دو روش مختلف برای غیرفعال کردن صفحات پیوست تصویر در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

روش 1: غیرفعال کردن صفحات پیوست تصویر در وردپرس با یک افزونه
ساده ترین راه برای غیرفعال کردن صفحات پیوست تصویر استفاده از All in One SEO است. این بهترین افزونه سئو برای وردپرس است که توسط بیش از 3 میلیون سایت استفاده شده است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید. برای انجام این کار، راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

هنگامی که افزونه نصب و فعال شد، یک آیتم منوی جدید به نام «All in One SEO» خواهید داشت.

به All in One SEO » Search Appearance بروید. سپس، روی تب Media کلیک کنید.

 

اولین تنظیم «Redirect URLs Attachment» است. می‌توانید تنظیمات را به طور کامل غیرفعال کنید، به صفحه پیوست یا صفحه اصلی پیوست ریدایرکت کنید.

توصیه می‌کنیم به صفحه «Attachment Parent» ریدایرکت کنید. به این ترتیب، هنگامی که کاربر در صفحه پیوست تصویر قرار می گیرد، به جای آن به مقاله شما هدایت می شود.

اگر رسانه پست والد نداشته باشد، AIOSEO بازدیدکنندگان را به صفحه اصلی سایت هدایت می کند.

 

هنگامی که تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کردید، مطمئن شوید که روی “ذخیره تغییرات” قبل از خروج از صفحه کلیک کنید.

روش 2: غیرفعال کردن صفحات پیوست تصویر در وردپرس (با قطعه کد)
گزینه دیگر اضافه کردن یک قطعه کد به وردپرس است. ما ویرایش مستقیم فایل های وردپرس را توصیه نمی کنیم، بنابراین از WPCode برای این آموزش استفاده می کنیم.

برای شروع، باید افزونه رایگان WPCode را نصب کنید. 

پس از فعال سازی، Code Snippets » Add Snippet را در داشبورد مدیریت خود پیدا کنید.

سپس، به سادگی «attachment» را در قسمت جستجو تایپ کنید. قطعه ای با عنوان «Disable Attachment Pages» باید در سمت راست ظاهر شود.

وقتی ماوس را روی آن نگه دارید، روی دکمه «Use Snippet» کلیک کنید. شما به صفحه “Edit Snippet” هدایت می شوید که در آنجا تمام موارد به طور خودکار برای شما تنظیم می شود.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوئیچ را روی «Active» تغییر دهید و روی دکمه «Update» کلیک کنید.

اکنون، هنگامی که کاربر در صفحه پیوست تصویر شما قرار می گیرد، به پست والد هدایت می شود. اگر هیچ پست والدینی برای تصویر وجود نداشته باشد، کاربر به صفحه اصلی سایت هدایت می شود.

امیدواریم این مقاله به شما در غیرفعال کردن صفحات پیوست تصویر در وردپرس کمک کرده باشد. 

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در بخش نظرات اعلام کنید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4.6 (10 رای)