اسپم شدن ایمیل ارسالی

چگونه جلوی اسپم شدن ایمیل های ارسالی را بگیریم(بخش اول)

تحویل پذیری از طریق ایمیل یک علم دقیق نیست ، این مساله می تواند برای فرستنده ها بسیار ناامید کننده باشد. به هر دلیلی ، از سلامت لیست ایمیل گرفته تا وضعیت احراز هویت ، به طور اتفاقی ممکن است ایمیلی که ارسال می کنید در پوشه اسپم قرار بگیرد ، اما چند ترفند درست و حسابی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند که ایمیل هایتان در کمترین زمان در اینباکس قرار بگیرد.

چگونه ایمیل هایمان را از اسپم دور کرده و وارد inbox کنیم

حتی حررفه ای ترین بازاریاب های ایمیل ، مشکلات تحویل ایمیل را تجربه می کنند ،نگران نباشید این مسئله همیشه اتفاق می افتد. اینجاست که این ترفندها به کارمون میاد! در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم ایمیلهایتان دوباره وارد صندوق ورودی شود و به طور کلی از پوشه اسپم دور بماند.

 

در این مقاله ، ما بهترین راهکارها را برای اطمینان از جلوگیری از اسپم شدن ایمیل و تحویل به موقع به گیرندگان ارائه خواهیم داد.

اسپم شدن ایمیل ارسالی

اسپم شدن ایمیل ارسالی

برای خود لیست ایمیل شخصی ایجاد کنید

محتوای ایمیل برای برقراری ارتباط مهم با مخاطبان ، هشدارهای امنیتی و غیره بسیار حیاتی است ، اما اگر ایمیل ها هرگز به صندوق ورودی آنها نرسد یا کلا به دست مخاطبان غیرمجاز برسد ، کمکی نمی توان کرد. همیشه از موارد زیر اجتناب کنید:

  • اجاره ، خرید یا ثبت نام اشتراک ایمیل از شخص ثالث
  • استفاده از یک لیست مشترک با یک شخص دیگر
  • ارسال ایمیل گروهی  – اگر از روباتی برای ارسال ایمیل استفاده می کنید ، این روش ایمیل های شما را صد در صد در پوشه اسپم قرار می دهد. هرگز این کار را نکنید!

می خواهید یک لیست ایمیل داشته باشید که متشکل از افرادی است که علاقه مند به دریافت ایمیل های شما هستند؟ایجاد یک لیست ایمیل برای بلند مدت به نفع شماست. ممکن است ساده ترین یا سریع ترین راه نباشد ، اما روش موثری است.

ایجاد فرم ثبت نام

ثبت نام و انتخاب گیرنده برای ایجاد یک لیست ایمیل سالم و پایدار بسیار مهم است. با استفاده از این روش ، از ابتدا رضایت مشترکان را برای دریافت ایمیل های ارسالی دارید ،که معمولاً به صورت کادر تأیید یا چک باکس موافقت با شرایط در فرم ثبت نام موجود است. پس از اتمام این اقدام ، آنها در لیست مخاطبان ایمیل های ارسالی هستند.

 

استفاده از این روش علاقه واقعی گیرنده به ایمیل های شما را تضمین کرده ، نرخ تعامل و تحویل ایمیل ها را بالا نگه می دارد در حالی که خطر ورود ایمیل به اسپم را نیز کاهش می دهد.

ایمیل خود را احراز هویت کنید

احراز هویت از طریق ایمیل ممکن است مشکل باشد ، اما برای تأیید اینکه شما همانی که ادعا دارید هستید و اینکه ایمیل های قانونی ارسال می کنید خیلی مهم است.سرویس دهندگان ایمیل به ایمیل های تأیید شده بیش از ایمیل های غیرمجاز اعتماد دارند پس مسلما این پیام ها را مستقیماً به اینباکس می رسانند.

 

چهار روش زیر ایمیل شما را تأیید می کند و به سرویس دهندگان ایمیل نشان می دهد که ایمیل شما شایسته ورود به اینباکس است نه پوشه اسپم:

  • Sender Policy Framework (SPF) با مقایسه IP فرستنده (موجود در رکورد DNS دامنه) با لیستی از IP های مجاز برای ارسال از آن دامنه ، هویت شما را تأیید می کند. برای توضیح دقیق SPF ، به این مقاله مراجعه کنید.
  • Domain Keys Identified Mail (DKIM) اطمینان می دهد که در روند انتقال / ارسال ، در ایمیل دستکاری انجام نشده است.
  • Domain-Based Message Authentication Reporting and Conformance (DMARC) از طریق استفاده از DKIM و SPF و نیاز به ارسال و تحویل ایمیل از هر دو نیرو استفاده می کند. DMARC چیست؟
  • Brand Indicator for Message Identification (BIMI) نشان تجاری شما را به ایمیل هایتان متصل می کند و باعث می شود آنها برای گیرندگان بیشتر و راحتتر قابل شناسایی باشند.BIMI چیست؟ (شاخص های مارک برای شناسایی پیام).

تنظیم این روش های احراز هویت به عهده ارسال کننده است و باید روی سرور یا هاست فرد ارسال کننده تنظیمات آن انجام شود.

لیست ایمیل خود را مرتباً به روز کنید

ممکن است بعد از مدتی برخی از افراد نخواهند ایمیل های شما را دریافت کنند .مشکلی نیست! کیفیت لیست شما بسیار مهمتر و ارزشمندتر از تعداد مخاطب موجود در لیست شما است.

 

ممکن است برخی از افراد اشتراک را لغو کنند ، برخی ایمیل های شما را نادیده بگیرند یا آنها را به عنوان اسپم علامت گذاری کنند. این موارد برای اعتبار ارسال ایمیل هایتان ضرر دارد و باعث می شود ایمیل های شما کمتر به اینباکس دریافت کنندگان وارد شود ، از جمله آنهایی که فعالانه با پیام های شما در ارتباط هستند.

 

منظم نگه داشتن لیست کمک می کند از تعامل کم جلوگیری شود. حذف کاربران غیرمجاز ، ایمیل های برگشتی و این موارد یکی از موثرترین راه ها برای پاک کردن لیست شما است.

 

به یاد داشته باشید که گردش لیست ایمیل طبیعی است. فعال باشید ، لیست خود را به روز کنید تا به بهبود نرخ تحویل به صندوق ورودی کمک کرده باشید.

برای مطالعه موارد بیشتر در مورد نحوه جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های ارسالی به این مقاله مراجعه کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *