تعداد افزونه وردپرس

تعداد افزونه وردپرس

اغلب وب مستر ها می پرسند که چه تعداد افزونه وردپرس مناسب است و یا چند افزونه باید در سایت خود نصب کنند؟ چیزی که همه می خواهند بدانند این است که تعداد افزونه هایی نصب کردند زیاد است؟

از آنجایی که تصورات نادرست زیادی در مورد افزونه های وردپرس وجود دارد و اینکه چگونه می توانند بر سرعت، عملکرد و امنیت وب سایت تأثیر بگذارند، می خواهیم این موضوع را با جزئیات برای کاربرن توضیح دهیم.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که چند افزونه وردپرس باید در سایت شما نصب شود. ما همچنین در مورد اینکه چگونه افزونه ها می توانند و نمی توانند روی وب سایت شما تأثیر بگذارند صحبت خواهیم کرد. هدف ما این است که به شما کمک کنیم یاد بگیرید چگونه وب سایت خود را با ترکیبی عالی از افزونه های وردپرس راه اندازی کنید.

درباره افزونه های وردپرس و نحوه کار آنها
قبل از اینکه عمیق تر به مسئله نگاه کنیم، اجازه دهید کمی در مورد افزونه های وردپرس و نحوه کار آنها صحبت کنیم.

افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی برای وب سایت شما هستند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند ویژگی‌ها و عملکردهای جدید وب‌سایت مانند ایجاد فروشگاه آنلاین، افزودن فرم‌های تماس و موارد دیگر را اضافه کنید.

مانند خود وردپرس، افزونه ها نیز به زبان برنامه نویسی PHP نوشته می شوند. کد PHP روی سرور میزبان وب سایت شما اجرا می شود و از منابع آن استفاده می کند.

به همین دلیل است که شما باید یک شرکت میزبان وردپرس خوب را انتخاب کنید که ابزارهای کارامدی را برای مدیریت آن منابع و اجرای کارآمد وب سایت در اختیار شما قرار دهد.

از زمان وردپرس 1.2 (زمانی که پشتیبانی از افزونه های وردپرس اضافه شد)، افزونه ها نعمتی برای کاربران بوده اند. وردپرس بدون پلاگین مانند یک فروشگاه اسباب بازی بدون اسباب بازی است و این اصلا جالب نیست.

چرا افزونه ها برای وب سایت های وردپرس ضروری هستند؟

اگرچه هسته وردپرس یک چارچوب قوی برای انتشار فراهم می کند، اما این افزونه ها هستند که به طور گسترده ای مسئول تبدیل وردپرس به محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان هستند.

تعداد افزونه های وردپرس در طول سال ها افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، بیش از 59000 افزونه رایگان وردپرس در فهرست پلاگین های رسمی موجود است.

به غیر از این افزونه های رایگان، هزاران افزونه وردپرس غیررایگان نیز توسط شرکت ها و توسعه دهندگان شخص ثالث فروخته می شود.

افزونه ها می توانند به شما در بهبود سئو، افزایش امنیت، مدیریت کاربران و موارد دیگر کمک کنند. رشد کسب و کار شما بدون استفاده از افزونه های وردپرس بسیار دشوار خواهد بود.

چگونه پلاگین های وردپرس شهرت بدی پیدا کردند؟

هدف پلاگین ها گسترش وردپرس است تا تقریباً هر کاری را که تصور کنید انجام دهد. با این حال، اکنون شاهد یک حس ترس نسبت به افزونه ها از سوی بسیاری از کاربران مبتدی هستیم.

مردم نگران عملکرد، امنیت، قابلیت اطمینان و غیره هستند. این عمدتاً به این دلیل است که طراحان، توسعه‌دهندگان و تکنسین‌های پشتیبانی میزبانی وب هنگام عیب‌یابی وب‌سایت‌های مشتری واقعاً ناامید می‌شوند.

در ناامیدی خود، نظراتی مانند “افزونه های کمتری نصب کنید” دارند یا “این افزونه ها هستند که سرعت سایت شما را کاهش می دهند” می دهند.

بیشتر مطالعه کنید:

نصب افزونه در وردپرس

نصب چه تعداد افزونه کم است؟ نصب چند افزونه وردپرس خیلی زیاد است؟

ما معتقدیم مشکل کمیت افزونه ها نیست، بلکه مشکل کیفیت آن است.

شما می توانید ده ها پلاگین خوب وردپرس را بدون هیچ مشکلی در وب سایت خود نصب و فعال کنید، اما افزودن یک افزونه با کد ضعیف و مشکل ساز می تواند سرعت وب سایت شما را کند کند.

هنگامی که این اتفاق می افتد و شما برای عیب یابی کمک می خواهید، تکنسین پشتیبانی شرکت میزبان شما یا توسعه دهنده دیگری تعداد افزونه ها را مقصر می دانند.

این منطقی است زیرا عیب یابی یک وب سایت با 5 افزونه بسیار ساده تر از عیب یابی یک وب سایت با 30 افزونه است. تعداد افزونه ها کار آنها را سخت تر می کند.

بسیار مهم است که چنین توصیه هایی را که ناشی از ناامیدی است با کمی احتیاط انجام دهید.

شما باید مؤدبانه از آنها بخواهید شناسایی کنند که کدام افزونه خاص باعث این مشکل شده است زیرا صرفاً اعلام کمیت افزونه ها نتیجه تنبلی آنهاست.

اگر یک افزونه ی مشکل ساز داریم که سرعت وب سایت را کند کرده است، فقط باید آن یک افزونه را غیرفعال کنیم (نه همه افزونه ها را).

با این گفته، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه افزونه ها می توانند بر جنبه های مختلف وب سایت شما تأثیر بگذارند.

 

ادامه ی  این مقاله را در لینک زیر مطالعه کنید:

تاثیرات افزونه های وردپرس بر وبسایت

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4.67 (3 رای)