خطای err_ssl_protocol_error

6 دلیل که کسب و کار کوچک شما به وب سایت احتیاج دارد

انتظار جذب مشتری بدون داشتن فروشگاه اینترنتی مانند این است که به یک جزیره متروک منتقل شوید و امیدوار باشید که همه همسایگان برای ملاقات و دیدارشما بیایند. اگر کسب و کار کوچک خود را در جایی مانند اینترنت قرار ندهید که افراد بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند نباید انتظار داشته باشید که مشتریان برای خرید حتما حضوری به فروشگاهتان رجوع کنند، آنها مجبور به انجام این کار نیستند.

 

طبق تحقیقاتی مشخص شد که اکثر افراد برای یافتن محصولات موردنیازشان به اینترنت مراجعه کرده اند.

واضح است که بهترین راه برای نشان دادن کسب و کار و هنرتان ، داشتن یک وب سایت حرفه ای است. هنوز قانع نشده اید؟ در اینجا شش دلیل مهمی که به شما ثابت می کند کسب و کار کوچک شما نیاز به وب سایت دارد  آورده شده است.

  1. حتی در خواب هم مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید

وقتی وب سایتی ندارید ، نفوذ خود بر روی مشتریان را تنها به یک مکان فیزیکی و ویترین فروشگاه خود محدود می کنید. همچنین محدودیت زمانی ایجاد می کنید یعنی زمانی را که می توانید با مشتریان خود در تعامل باشید و محصولاتتان را به آنها معرفی کنید و آنها را تحت تأثیر قرار دهید تنها محدود به حضورتان در فروشگاه می کنید

 

با این حال ، اگر یک وب سایت عالی داشته باشید و فعالیت کنید ، مشتریان می توانند در 365 روز سال به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند.

 

و این را تصور کنید: اگر هنگام ساخت سایت خود از بهترین روش های بهینه سازی موتور جستجو SEO استفاده کرده اید ، افرادی که حتی نام کسب و کار کوچک شما را هرگز نشنیده اند می توانند شما را از طریق اینترنت پیدا کنند.

  1. مشتریانی از کل کشور و یا جهان داشته باشید

در تحقیقات اعلام شده همچنین مشخص شد که نود و سه درصد از مردم فقط تا 15 – 20 دقیقه برای خرید های معمول خود حاضرند مسافتی را طی کنند. این بدان معناست که اگر فروشگاه شما فقط فیزیکی باشد، مشتریان شما فقط به افرادی که در شعاع 15-20 دقیقه ای فروشگاهتان زندگی می کنند محدود می شود.

 

روش اجرایی: اگر می خواهید پیام خود را به طور گسترده ای گسترش دهید ، به یک وب سایت احتیاج دارید.

برای داشتن یک وب سایت عالی با مناسب ترین قیمت میتوانید به پلان های طراحی وب سایت را در سایت اسکین مشاهده کنید

  1. قدرت بررسی های مثبت را مهار کنید

با توجه به اینکه امروزه اکثر مشتریان دنبال مشاغل آنلاین می روند ، می توان گفت صحبت های دهان به دهان آنها و پیشنهادات و معرفی وبسایت شما به همدیگر، قدرت زیادی در رشد کسب و کارتان دارد و همچنین بررسی یک محصول بصورت آنلاین و استفاده از نظرات مشتریان دیگر نیز به شدت در میزان فروش شما تاثیر گذار است. در حقیقت ، 90٪ از مشتریان می گویند که تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر بررسی های آنلاین است.

 

چگونه می توانید این امتیاز بزرگ را نادیده بگیرید؟

 تمام آن نظرات مثبت و رضایت مشتریان و گواهی ها و مدارک خوبی را که جمع آوری کرده اید برای جلب اعتماد مشتریان در وب سایت خود منتشر کنید.

 

  1. یک متخصص معتمد شوید

ویترین فروشگاه فقط در این حد پیش می رود که کسانی که از جلوی فروشگاه شما رد می شوند آن را ببینند. اما یک وب سایت سفارشی به شما امکان دسترسی به میلیاردها نفری را می دهد که هر روز در حال وب گردی هستند.

ترفندهای زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که به شما کمک می کند از وقت خود در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام نهایت استفاده را کنید.

 

وقتی به نام تجاری کسب و کار خود فکر می کنید ، آن را تنها به آرم یا ویترین فروشگاه خود محدود نکنید.

 

  1. فروش و بازاریابی را آسان تر کنید

وقتی روی یک وب سایت سرمایه گذاری می کنید ، بازاریابی و فروش خیلی راحت تر می شود. به عنوان مثال ، به جای درخواست از تیم فروش خود برای تماس سریع با مشتریان، می توانید یک کمپین بازاریابی آنلاین ایجاد کنید که از افرادی که به طور فعال در جستجوی محصولات و خدماتی مانند کسب و کار کار شما هستند دعوت شود. این به این معنی است که تیم فروش شما می تواند مستقیماً به افرادی که می خواهند محصولات و خدمات شما را داشته باشند ، عرضه و فروش داشته باشد.

به این فکر کنید که 81٪ از خریداران قبل از خرید تحقیق آنلاین انجام می دهند. اگر در ایجاد محتوای عالی برای وب سایت خود سرمایه گذاری کنید ، علاوه بر اینکه اطلاعات و دانش لازم را برای تصمیم گیری در اختیار خریداران قرار می دهید همچنین شما می توانید کاربران را در کانالی به سمت خرید از وب سایت خود هدایت کنید و به آنها پیام رسانی کنید.

  1. مشتریان محلی را جذب کنید

پیش از این ما در مورد دسترسی به طیف گسترده ای از مشتریان صحبت کرده بودیم ، اما اگر کسب و کار شما به دنبال کوچک و محلی ماندن است چه می کنید؟ آیا هنوز به حضور آنلاین نیاز دارید؟

 

بله ، باز هم شما به آن نیاز دارید!

 

چرا؟ زیرا 72٪ از مصرف كنندگانی كه جستجوی محلی انجام می دادند ، در نهایت در یك فروشگاه در پنج مایلی خود خرید می كردند. این بدان معنی است که حتی اگر شما به سادگی به دنبال جذب مخاطب محلی هستید ، یک وب سایت می تواند شگفتی هایی برای کسب و کار کوچک شما ایجاد کند ، حتی اگر این وبسایت تنها شامل ارائه راهنمایی و اطلاعاتی درباره فروشگاه شما و ساعت کار در یک صفحه درباره ما باشد.

 

وب سایت ابزاری حیاتی برای کسب و کار کوچک شماست و سایت اسکین به شما کمک کند تجارت خود را بصورت آنلاین انجام دهید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *