پلاگین سئوی وردپرس

پلاگین سئو در وردپرس

برای اطمینان از اینکه سایت وردپرسی شما از موتورهای جستجو امتیاز لازم را کسب می کند ، چه مراحلی را طی کرده اید؟

اگر نمی توانید به این سؤال پاسخ دهید ، حالا وقت آن است که یک قدم عقب بردارید و وضعیت سایت خود را دوباره ارزیابی کنید.و برعکس ، حتی اگر اقداماتی انجام داده باشید ، هنوز هم فرصت خوبی وجود دارد که بتوانید به میزان زیادی سایت را بهبود دهید.

در مقالات قبلی در مورد چند افزونه برتر سئوی وردپرس توضیحاتی داده بودیم و در این جا می خواهیم تعدادی دیگر را به شما معرفی کنیم.

پلاگین سئو در وردپرس

در زیر تعدادی از پلاگین های سئو وردپرس را لیست می کنیم.

Google Keyword Planner

پلاگین سئو وردپرس

پلاگین سئو وردپرس

با استفاده از ابزار Google Keyword Planner می توانید ایده های کلمه های کلیدی را از خود گوگل دریافت کنید.این ابزار به صورت رایگان به تبلیغ کنندگان گوگل ارائه می شود و هرکسی می تواند از آن استفاده کند.هدف اصلی آن هم در اصل نشان دادن کلمات کلیدی تبلیغاتی به تبلیغ کنندگان برای بهب.د در تبلیغ و بیشتر دیده شدن تبلیغات آن ها است.

همچنین با نشان دادن تخمینی از میزان جستجو و تعداد نتایج به تبلیغ کنندگان کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنند.

به عنوان یک بازاریاب یا یک وبلاگ نویس محتوا ، به راحتی می توانید از این داده ها برای یافتن کلمات کلیدی ای که حجم جستجوی بالایی دارند و از همه مهمتر علاقه کاربران به آن زیاد است استفاده کنید و به راحتی از تمام سایت های دیگر پیشی بگیرید.

Broken Link Checker

پلاگین سئو وردپرس

پلاگین سئو وردپرس

لینک های شکسته می تواند بر سئوی سایت شما تأثیر منفی زیادی بگذارد و تجربه بدی را برای کاربران شما ایجاد کند. اگر مدتی است که سایت خود را اداره می کنید ، باید هر از گاهی سایت خود را از نظر لینک های خراب بررسی کنید و آنها را برطرف کنید.

Broken Link Checker یک افزونه رایگان وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا لینک های شکسته سایت وردپرس خود را پیدا کنید.سپس می توانید آن لینک ها را بدون ویرایش پست های خود برطرف کنید.

این افزونه بسیار مفید و کاملاً رایگان است.تنها نکته منفی این است که ممکن است سرور میزبان وردپرس شما را کند کند.به همین خاطر برخی از ارائه دهندگان هاست از قبل این افزونه را مسدود می کنند.

از آنجایی که اگر محتوای زیادی داشته باشید این افزونه می تواند سایت شما را کند کند ، ما در مقالات بعدی ابزار Ahrefs را برای شناسایی لینک های خراب معرفی می کنیم زیرا به شما کمک می کند تا اطمینان داشته باشید که وب سایتتان همیشه سریع است

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *