قیمت گذاری برای طراحی وب

تعیین پلان های قیمت گذاری برای طراحی وب

شاید این سوال که چگونه می توان پلان های قیمت گذاری برای طراحی وب تعیین کرد سوال شما هم باشد

پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ی زیر را نیز مطالعه کنید

چگونه می توان مشتری های طراحی وب بیشتری جذب کرد

علمی برای قیمت گذاری صحیح خدمات شما وجود دارد. در اینجا ساختاری وجود دارد که به ما کمک می کند تا هرچه سریعتر رشد کنیم.

 

به نقطه قیمتی فکر کنید که بازار هدف شما توانایی پرداخت آن را دارد. (در بخش بعدی در مورد بازارهای هدف بیشتر صحبت خواهیم کرد).

وقتی قیمت گذاری برای طراحی وب خود را انجام می دهید ، بهتر است بیش از یک پلان قیمت داشته باشید. حداقل دو گزینه داشته باشید: یک پلان پایه و یک پلان دیگر با ویژگی های بیشتر.

مشتریان مختلف بودجه های مختلفی دارند و شما قیمت هایی تعیین می کنید که برای همه جذاب باشد.

 

هر بسته با ایجاد وب سایت اولیه و خدمات مداوم ، مانند تغییرات فصلی یا به روزرسانی سایت ، شروع می شود.

برای تمایز پلان های برتر خود ، ویژگی های پیشرفته ای مانند فضای ذخیره سازی بیشتر ، به روزرسانی سریع تر ، آمار دقیق ترافیک ، پشتیبانی چند زبانه و موارد دیگر را اضافه کنید.

فقط به یاد داشته باشید ، شما می خواهید در تمام پلان های خود سودآور باشید. اطمینان حاصل کنید که خدمات ارائه شده در هر پلان مطابق سودآوری مورد نظر شماست. کار رایگان انجام ندهید!

 

ما همچنین توصیه می کنیم علاوه بر پرداخت دوره ای ماهیانه ، برای تمام پلان ها هزینه طراحی اولیه را در نظر بگیرید. این هزینه اطمینان می دهد که در صورت ترک مشتری پس از چند ماه شما را از ضرر زیاد پول باز می دارد.

استراتژی نهایی قیمت گذاری برای طراحی وب این است که برخی از مشتریان خدمات اضافی می خواهند ، بنابراین طبق صلاحدید پلان های جدید قیمت گذاری را تست کنید. از امتحان چیز جدید نترسید!

 

چگونه می توان مشتری های مناسب برای رشد تجارت خود را پیدا کرد

قسمت ترسناک یافتن آن چند مشتری اول MRR است ، به خصوص اگر قبلاً فقط پروژه های یکباره انجام داده باشید. اینها استراتژی هایی است که ما آموخته ایم شما می توانید برای ایجاد تجارت و رشد آن استفاده کنید.

نکته مهم در بازاریابی عالی این است که نشان دهید چگونه یک وب سایت منجر به فروش بیشتر می شود.

وقتی در شغل توسعه وب کار می کنید ، تمرکز روی جزئیات فنی سایتهای ایجاد شده آسان است ، اما این یک اشتباه است. در مورد یک موضوع سفارشی یا طراحی بهتر UX صحبت نکنید. در عوض ، در مورد برجسته شدن در موتورهای جستجو یا جذب مشتریانی که انتظار یک وب سایت مدرن را دارند ، صحبت کنید. ما در قسمت دوم این مجموعه مقاله بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

ما چندین بار اشاره کردیم که در ابتدا فقط باید به SMB ها نگاه کنید. اما چرا؟

 

چند دلیل وجود دارد که SMB ها بهترین مکان برای شروع کار هستند. اول ، SMB ها درآمد مکرر دارند که بیشتر مشتریان بزرگ نمی توانند ارائه دهند. مشتریان بزرگتر انتظار کار زیادی دارند ، اما اکثر مشاغل محلی خوشحال می شوند که ماهیانه 50 تا 100 دلار برای تغییرات کوچک مانند اطلاعیه های فصلی بپردازند. این فقط چند دقیقه برای شما طول می کشد ، به همین دلیل بسیاری از سایت های کوچک معمولاً درآمد بیشتری نسبت به چند پروژه بزرگ دارند.

 

دوم ، سایت های کوچک به شما امکان می دهند نمونه کارهای خود را به سرعت توسعه دهید ، این زمانی مفید است که تازه شروع به خدمت به مشاغل کوچک می کنید. اگر هر هفته سایت های جدیدی را طراحی می کنید – به جای هر چند ماه یکبار – سریعتر می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید ، این بدان معناست که یافتن مشتری جدید حتی راحت تر خواهد بود.

 

و سرانجام ، سایت های کوچک امنیت را به همراه دارند. احتمالاً داستان های ترسناکی از طراحان یا آژانس ها با یک یا دو مشتری شنیده اید. یکی به هر دلیلی ترک کار می کند و طراحان را شکست و ناامید می کند. هرچه مشتری های شما بزرگتر باشند ، از دست دادن هزینه های شما بیشتر می شود و مدل تجارت شما خطرناک تر می شود.

 

به همین دلیل ما مشتریان کوچکتر را توصیه می کنیم ، اما با تعداد زیاد. اگر شرکتی با مشتریانی غول پیکر یکی یا دو نفر را از دست بدهد ، می تواند منجر به ورشکستگی شود. اما اگر تعداد انگشت شماری از مشتریان ما در یک روز انصراف دهند ، به سختی به تجارت ما آسیب می رساند. این قضیه دراوایل کار بسیار به شما کمک می کند. فقط در چند ماه پس از استفاده از مدل تجاری MRR ، می توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید. این درآمد ثابت به شما اجازه می دهد طراحان بیشتری استخدام کنید و به رشد کسب و کارتان ادامه دهید.

منبع

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *