سایت های تصاویر برای وب سایت

سایت های تصاویر برای وب سایت

معمولا هنگام طراحی سایت یکی از مواردی که همه ی دولوپرها به دنبال آن هستند تصاویر مناسب برای سایت است و ما در این مقاله میخواهیم به شما بهترین سایت های تصاویر برای وب سایت را به شما معرفی کنیم.

 

در این مورد بخوانید:

نکات انتخاب عکس برای سایت :

کجا می توان تصاویر با کیفیت بالا را پیدا کرد؟

تعدادی وب سایت مختلف وجود دارد که تصاویر رایگان و با کیفیت بالا را ارائه می دهند که می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به صورت تجاری استفاده شوند. اینجا برخی از سایت های موردعلاقه ی ما وجود دارد!

Barnimages

Barnimages منحصر به فرد و نسبتاً ناشناخته است که تصاویر رایگان و با کیفیت بالا را ارائه می دهد که نمی توانید در جای دیگری پیدا کنید.

به چه دلیل؟ Barnimages یک پورتال عادی عکس برای شما نیست. این یک پروژه عکاسی از بنیانگذاران لتونیایی ایگور و رومن است که تصاویر خود را ” non-stock images.” می نامند. آنها فقط عکس هایی را در اختیار شما قرار می دهند که خود آنها دوست دارند. این دو نفر بیشتر عکس  ها را خودشان گرفته اند. بعلاوه ، آنها همچنین عکس هایی را از شبکه عکاسان شخصی خود بارگذاری می کنند – همیشه با این ادعا که هر کدام از عکس ها (بیش از 2000 عکس) کاملاً با هم متفاوت هستند و قطعا ارزش یک نگاه را دارد!

 

Pixabay

Pixabay یک جامعه عالی از عکاسان است که به اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بالا پرداخته اند. شما به کتابخانه عظیمی از تقریبا 1.4 میلیون تصویر و فیلم باورنکردنی در سبک ها و اندازه های مختلف دسترسی کامل خواهید داشت. می توانید عکس ها را در دسته بندی های خاص (غذا / نوشیدنی ، ورزش ، سلامتی و غیره) مرتب کنید ، بر اساس رنگ و اندازه فیلتر کنید یا کلمات کلیدی خاصی را جستجو کنید. علاوه بر نتایج جستجو ، عکس هایی از Shutterstock نمایش داده می شوند (به وضوح مشخص شده اند) ، که هزینه ای دریافت می کنند. توصیه می کنیم قسمت Editor’s Choice (بخش ویرایشگر) را انتخاب کنید ، که اغلب به روز می شود و حاوی عکس های فوق العاده است.

 

PhotoPin

نقطه قوت PhotoPin در سادگی آن نهفته است: درست مانند یک موتور جستجو ، عبارات موردنظر خود را مستقیماً در صفحه شروع وارد می کنید  و سپس عکس های مناسب را برای شما نمایش می دهد. سپس می توانید تصاویر را با کلیک روی ” Get Photo ” در اندازه های مختلف دانلود کنید.

 

Unsplash 

Unsplash در حال حاضر بین پلتفرم های عکس یکی از پیشگامان این عرصه است. عکسها توسط طیف وسیعی از عکاسان با علایق مختلف ارسال شده و در بیشتر موارد از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. در مجموع حدود 550،000 عکس وجود دارد که می توانید آنها را دانلود کرده و به صورت رایگان استفاده کنید. می توانید از جستجو برای یک تصویر خاص استفاده کنید ، دسته ها را بررسی کنید یا حتی مجموعه عکس های 95000 عضو سایت را بررسی کنید. ما می توانیم روزهای متوالی را در فهرست آرشیو آنها مرور کرده و هزاران تصویر مسحور کننده را مشاهده کنیم.

 

 

PicJumbo

PicJumbo  مجموعه ای بزرگ از تصاویر را در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. این پلتفرم در سال 2013 تاسیس شد و دو سال بعد توانست از رکورد 2.5 میلیون عکس دانلود شده عبور کند. خوب است بدانید: در صورت تمایل ، می توانید بیش از 2000 عکس را به طور همزمان دانلود کنید ، بنابراین همیشه یک کتابخانه قابل توجه عکس بصورت آفلاین دارید. این قابلیت نیز رایگان است ، اگرچه اهداء کمک به صورت اختیاری نیز وجود دارد.

 

 

Gratisography

تصاویر Gratisography  خلاقانه و جالب است و می تواند وب سایت شما را با طعم های عجیب و غریب خود خوش طعم کند.

 

 

Life of Pix

Life of Pix هر هفته تصویری جدید و با وضوح بالا از عمدتا عکاسان حرفه ای منتشر می کند. می توانید ، به جای استفاده از عکس های کلیشه ای ،می توانید سری به این سایت بزنید و قطعا تصاویری با کیفیت بالا در Life of Pix پیدا خواهید کرد که وب سایت شما را خیره کننده می کند! می توانید گالری های عکاسان را بصورت جداگانه مرور کرده و ساعت ها روی مجموعه آنها وقت صرف کنید.

 

Pexels

مجموعه عظیمی از عکس ها ، که بر اساس دسته بندی های مختلف طبقه بندی شده اند ، در Pexels یافت می شود. این پورتال برخی از ویژگی های خاص را به شما ارائه می دهد ، به عنوان مثال ، می توانید عکسهای محبوب یا جستجوهای پرطرفدار را فیلتر کنید که می تواند تصاویر زیبا یا حتی الهام بخش خوبی برای جستجوی شما باشد. با وجود صدها هزار عکس می تواند یکی از بهترین سایت های تصاویر برای وب سایت شما باشد

 

Freeimages

Freeimages بیش از 300000 تصویر رایگان را ارائه می دهد که موضوعات متنوعی را پوشش می دهند. علاوه بر عملکردهای معمول فیلتر جستجو مانند موضوع یا نام عکاس ، می توانید تصاویر را بر اساس نوع دوربین نیز مرتب کنید که این قابلیت بسیار مورد علاقه ی عکاسان است. در این سایت مجموعه عکس هایی وجود دارد که کاربران براساس معیارهای خاصی مانند نمونه های رنگی ، عکس های طبیعت یا فقط تصاویری که دوست دارند جمع آوری کرده اند.

 

 

Wikimedia Commons

 

همانطور که از نامش پیداست ، Wikimedia Commons پایگاه داده تصویر و ویدئو است که سازمان پشت آن ویکی پدیا است. در این سایت تمام عکس ها و فیلم هایی را که در بزرگترین دائره المعارف آنلاین جهان استفاده شده است ، خواهید یافت. شما می توانید بیشتر از 75 میلیون فایل+ رسانه منحصر به خودتان را استفاده کنید ، اما نه همه آنها. بعضی از آنها نیاز به پرداخت هزینه برای استفاده از آن را دارد.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *