جلوگیری از کپی مطالب

افزونه جلوگیری از کپی مطالب

امروزه که دوران دیجیتالی شدن در حال پیشرفت است، جلوگیری از کپی مطالب هم از الزامات کار شمرده می شود و واجب است از محتوای خود محافظت کنید. در حال حاضر تقریباً همه چیز را می توان در اینترنت یافت.

اگر شما یک متخصص فنی ماهر یا یک طراح با استعداد هستید، می توانید یک نمونه کار در اینترنت داشته باشید. اگر نمی خواهید متن ها، پروژه ها، عکس های خود را در وب سایت های دیگر ببینید، به امنیت محتوای خود فکر کنید.

 

چه کسی باید از محتوای اینترنت محافظت کند؟

اگر یک وبلاگ نویس محبوب، یک تاجر با یک وب سایت شرکتی یا تجارت الکترونیک، یک هنرمند، یک عکاس هستید، متن ها، تصاویر، ویدیوهای شما در معرض خطر سرقت قرار دارند. اگر هر چیزی را در اینترنت پست می کنید، آماده باشید که محتوای منحصر به فرد شما ممکن است در وب سایت های دیگر، شبکه های رسانه های اجتماعی، سایر سیستم عامل های دیجیتال پیدا شود.

ناگفته نماند که برای حفظ اشعار، آهنگ‌ها، عکس‌ها، توضیحات و موارد بسیار حساس تر و مهم تر، به روشی مطمئن برای محافظت از سایت، حساب کاربری یا سایر منابع خود نیاز دارید. برای این منظور افزونه ها و برنامه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. می توانید این نرم افزارهای مفید را دانلود کنید و از محتوای خود در برابر کپی، select و سایر فعالیت هایی که امنیت اطلاعات دیجیتال را به خطر می اندازند محافظت کنید.

یکی از محبوب ترین برنامه های امروزی در بازار نرم افزارهای مدرن، افزونه وردپرس جلوگیری از کپی مطالب است. کارایی آن با بررسی های متعدد نوشته شده توسط کاربران ثابت شده است. هدف اصلی این برنامه محافظت از محتوای وردپرس است.

افزونه WP Protection Copy Content چیست؟

WP Content Copy Protection  یک افزونه کارآمد برای وب سایت وردپرس است که از محتوا در برابر سرقت، کپی، سرقت ادبی و سایر سوء استفاده های مربوط به اطلاعات ذخیره شده در منابع وب محافظت می کند. شایان ذکر است که این افزونه دارای دو نسخه است که می توان روی هر دوی آن حساب کرد. نسخه اصلی را می توان به صورت رایگان دانلود کرد. نسخه پریمیوم گزینه های مفیدتری را در اختیارتان می گذارد و با قیمت مناسب برای دانلود در دسترس است.

 

افزونه WP copy-protect به دلیل اثربخشی آن قابل توجه است زیرا هرگونه تلاش برای سرقت محتوا را با کمک کلیک راست ماوس یا استفاده از دکمه های میانبر صفحه کلید مسدود می کند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به هر نسخه از افزونه Content Copy Protection بیندازیم تا این نرم‌افزار را با جزئیات بررسی کنیم.

دلایل اصلی استفاده از افزونه WP Content Copy Protection

اول از همه، محتوای شما توسط اشخاص ثالث برای اهداف خود مورد سوء استفاده قرار نخواهد گرفت. ثانیا، داده های اصلی شما تحت حفاظت قرار خواهند گرفت. علاوه بر گفل کردن گزینه های کلیک راست و مسدود کردن دکمه کپی صفحه کلید، محافظت از تصویر و واترمارک نیز وجود دارد. از دیگر دلایل استفاده از WP Content Copy Protection می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این افزونه قابل پیکربندی است. کاربر نه تنها می تواند آن را دانلود و نصب کند، بلکه می تواند تنظیمات فردی را نیز انتخاب کند.

عکس، ویدیو، و محتوای اصلی شما توسط اشخاص ثالث (سایر کارآفرینان، وبلاگ نویسان و غیره) به اشتراک گذاشته نخواهد شد و مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

این افزونه بسیار انعطاف پذیر است. شما می توانید از آن برای وب سایت های وردپرسی در هر جهتی استفاده کنید. هم برای پلتفرم های تجارت الکترونیک و هم برای وبلاگ های شخصی.

افزونه WP Content Copy Protection – نسخه اصلی

وقتی صحبت از نسخه رایگان افزونه می شود، باید بگوییم گزینه های موجود واقعاً چشمگیر است. این به کاربران اجازه می دهد تا کلیک راست ماوس را غیرفعال کنند و از این طریق محتوا را از فعالیت های کپی پیست محافظت کنند. علاوه بر این، انتخاب متن نه تنها برای رایانه شخصی، بلکه برای موبایل و دستگاه های دیگر نیز غیرفعال است. به این معنی که کاربرانی که مایل به سرقت محتوای شما هستند به دلیل غیرفعال بودن این گزینه نمی توانند این کار را انجام دهند. از جمله گزینه های رایگان دیگری که در نسخه پایه رایگان این افزونه قابل دسترسی هستند عبارتند از:

حفاظت از تصویر – گزینه های اساسی (کشیدن و رها کردن، دستورات ذخیره برای تصاویر وردپرس غیرفعال هستند).

ایمنی دایرکتوری ها و زیر شاخه ها از دسترسی عمومی

مسدود کردن دکمه‌های کپی-پیست صفحه کلید که البته این گزینه برای رایانه شخصی (فقط ویندوز) در دسترس است.

افزونه WordPress Copy Protection دستوراتی مانند Print، Save، Cut را که با کلیک راست روشن می شوند غیرفعال می کند. شایان ذکر است که این افزونه به خوبی از محتوای وردپرس محافظت می کند و تاثیر منفی بر سئوی وب سایت نمی گذارد. این بدان معنی است که موتورهای جستجو محتوای شما را پیدا می کنند و آن را برای رتبه بندی در نظر می گیرند.

در این باره بیشتر بدانید:

سئوی محتوا

افزونه WP Content Copy Protection – نسخه پرمیوم

شایان ذکر است که نسخه پولی این افزونه نسبتاً مقرون به صرفه است و کاربر به گزینه های برتر دسترسی پیدا می کند که برای افزایش سطح حفاظت از محتوای وب سایت وردپرس مفید خواهد بود. از جمله موارد زیر :

واترمارک و چند لایه برای محتوای عکس و ویدیو؛

حفاظت از تصویر  – سرقت محتوای عکس تقریباً غیرممکن است.

تنظیمات مدیریت برای سفارشی کردن تنظیمات افزونه (به استثنای صفحات خاص)

سازگاری با سایر افزونه هایی که برای سئو و امکانات بصری ضروری هستند.

علاوه بر این، افزونه موثر WP Content Copy Protection یک گزینه مفید دیگر برای جلوگیری از کپی مطالب است. این برنامه حذف فیدهایی مانند atom، rss و موارد دیگر را در اختیار صاحبان سایت WP قرار می دهد. افزونه را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید و از نتیجه نهایی راضی باشید. متن‌ها، آهنگ‌ها، سوابق صوتی، عکس‌ها، تصاویر و سایر اطلاعات شما از سوءاستفاده‌های غیرقانونی محافظت می‌شوند.

فعال سازی زمان زیادی نمی برد. لازم است که وارد پیشخوان مدیریت وردپرس خود شوید و بخش افزونه‌ها را باز کنید و یک افزونه ی جدید به آن اضافه کنید ، افزونه WP Content Copy Protection.

 

منبع

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *