آپلود ویدیو در وردپرس

چرا هرگز نباید ویدئو را در وردپرس بارگذاری کنید

تصاویر ، صدا و فیلم باعث ارزشمندتر شدن مقاله می شود. افزودن فیلم به وب سایت شما مطمئناً به محتوای شما ارزش افزوده و احتمال واکنش مخاطبان شما نسبت به آن را افزایش می دهد. با این حال ، اگر دقت کرده باشید بیشتر افرادی که از وردپرس استفاده می کنند ترجیح می دهند از سرویس اشتراک ویدیو مانند یوتیوب ,آپارات یا Vimeo برای بارگذاری فیلم های خود استفاده کنند. چند روز پیش یکی از کاربران از ما پرسید آیا می توان در سایت وردپرس فیلم بارگذاری کرد؟پاسخ مثبت است ، اما ما توصیه نمی کنیم این کار را انجام دهید. در این مقاله ، به شما خواهیم گفت که چرا هرگز نباید ویدئو را مستقیما در وردپرس بارگذاری کنید.

آیا آپلود ویدیو در وردپرس کار درستی است؟

آپلود ویدیو در وردپرس

آپلود ویدیو در وردپرس

آپلود یا embed (تفاوت چیست؟)

قبل از اینکه بگوییم چرا هرگز نباید در وردپرس فیلمی را بارگذاری کنید ،باید مطمئن شویم که همه شما متوجه شده اید که بین بارگذاری و embed تفاوت وجود دارد.

آپلود یا میزبانی یک فیلم به این معنی است که شما فیلم هایی را که در مقالات استفاده می کنید مستقیما در سایت خود بارگذاری می کنید. این موردی است که ما توصیه می کنیم هرگز انجام ندهید.

افزودن یا embed کردن یک ویدیو به این معنی است که شما یک فیلم را در سایت دیگری مانند یوتیوب بارگذاری می کنید و سپس می توانید آن را به راحتی در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید. ما اکیداً به همه توصیه می کنیم تا جایی که می توانند فیلم ها را embed کنند.

اشتراک گذاری آسان

جاسازی یا embed کردن یک فیلم در وردپرس آسان است. فقط با قرار دادن آدرس URL مربوطه در پست های وبلاگ خود می توانید ویدیوی بارگذاری شده در یوتیوب یا سایر سایت های اشتراک ویدیو را به اشتراک بگذارید. همچنین مدیریت یک کانال در یوتیوب هم کار آسانی است. از طرف دیگر ، ایجاد ویدئو جدا از تصاویر و سایر آپلودها در وردپرس چندان ساده نیست. شما می توانید ویدیوی خود را که در یوتیوب بارگذاری شده است به رسانه های اجتماعی دیگر بفرستید و با مخاطبان بیشتری ارتباط بگیرید. با بارگذاری ویدئوی خود در یوتیوب و سایر سایت های اشتراک ویدیو ، به اشتراک گذاری ویدیوی خودتان را برای بازدیدکنندگان آسان می کنید .

پهنای باند

آپلود ویدیو در وردپرس برای شما هزینه اضافی برای پهنای باند بیشتر دارد. فیلم های با کیفیت بالاتر نیاز به پهنای باند بیشتری دارد. و وقتی به کاربران اجازه می دهید آن را در وب سایت های خودشان نیز embed کنند ، هر بار که ویدیو در جای دیگری embed می شود ،مصرف پهنای باند چند برابر می شود. برای مدیریت و نمایش فیلم های خود نیز احتمالاً باید افزونه های بیشتری اضافه کنید. این افزونه ها باعث افزایش بار بر روی سرور میزبان شما نیز می شوند. و به همین دلیل پس در صورتیکه از هاست مشترک (shared host) استفاده می کنید ، احتمال دارد که میزبان وب, سایت شما را به حالت تعلیق درآورد.

میزان بازدید و ترافیک

طبق رتبه بندی الکسا ، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجو در جهان و سومین سایت پربازدید است. این به تنهایی بسیاری از دارندگان سایت را مجبور می کند فیلم های خود را در یوتیوب بارگذاری کنند. بارگذاری یک ویدیو در یوتیوب می تواند بینندگان بیشتری نسبت به بارگذاری آن در سایت خودتان به همراه داشته باشد. ویژگی های شبکه های اجتماعی یوتیوب و سایر وب سایت های اشتراک ویدیو می تواند باعث محبوبیت همگانی فیلم های شما شود.

بهینه سازی کیفیت ویدیو

وقتی ویدیویی را در سایتهایی مانند یوتیوب یا Vimeo بارگذاری می کنید ، آنها برای تجربه بهتر وب ، هر ویدئو را پردازش می کنند. بینندگان می توانند انتخاب کنند که آیا مایل هستند فیلم شما را با کیفیت HD تماشا کنند یا با وضوح پایین تر. همچنین این وب سایت ها سعی می کنند به طور خودکار اتصال اینترنت کاربر و نوع دستگاه را شناسایی کنند تا فیلم را با مناسب ترین کیفیتی که برای بیننده و دستگاه او لازم است پخش کند. اگر ویدیو خود را در وردپرس بارگذاری کنید ، دیگر این بهینه سازی ها را از دست می دهید و ویدیوی شما همانطور که هست نمایش داده می شود ، برای شما هزینه پهنای باند بیشتری دارد و تجربه خوب کاربر را از بین می برد.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به این سوال پاسخ داده باشد که چرا هرگز نباید به طور مستقیم ویدئویی را در وردپرس آپلود کنید. اگر مطلبی برای افزودن یا هرگونه سوالی دارید ، در صورت تمایل می توانید در قسمت دیدگاه ها یادداشت کنید.

سربلند و پیروز باشید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *