مدیر یا administrator

مدیر یا Administrator در وردپرس چیست؟

مدیر یکی از نقش های کاربری در وردپرس است. هنگامی که یک کاربر وردپرس را نصب می کند ،می تواند کاربری با نام کاربری و رمزعبور تعریف شده در هنگام نصب ایجاد کند. به اولین کاربری که تعریف می شود نقش کاربر “مدیر” اختصاص داده می شود. مدیران می توانند همه اقدامات را در وب سایت وردپرس انجام دهند و از قابلیت های کاملی برخوردار هستند.

راهنمای نصب وردپرس را در اینجا مطالعه کنید.

کاربری که نقش مدیر دارد همچنین می تواند سایر کاربران را با همان نقش اضافه و حذف کند. هنگام اختصاص نقش مدیر به کاربر ، مهم است که به یاد داشته باشید که مدیران توانایی حذف محتوا را هم دارند.

مدیر یا Administrator

تنها نقش کاربری است که توانایی به روزرسانی وبلاگ وردپرس را دارد. مدیران می توانند با استفاده از ویرایشگر قالب داخلی ، مضامین را تغییر دهند و همینطور فایل های اصلی وردپرس را ویرایش کنند. آنها همچنین توانایی افزودن ، حذف و اصلاح پلاگین های موجود در سایت را به همین روش دارند.

در بیشتر موارد تنها یک مدیر یا Administrator وجود دارد. در مورد نصب وردپرس چند سایته یا مالتی سایت ، برخی از قابلیت های نقش مدیر به نقش “مدیر فوق العاده-سوپر ادمین” اختصاص داده می شود. سوپر ادمین می تواند مضامین را تغییر دهد ، کاربران جدید اضافه کند ، افزونه ها را اضافه و حذف کند و شبکه سایت را مدیریت کند در حالی که نقش مدیر فقط به مدیریت یک سایت اختصاص دارد.

امیدوارم این آموزش هم مورد پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون با مفهوم نقش مدیر یا Administrator آشنا شده باشید و تونسته باشید به راحتی و به صورت صحیح اقدام به نصب وردپرس کنید. اگر در رابطه با نقش کاربران در وردپرس سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *