نباید ویدیو را در وردپرس آپلود کنید

چرا نباید ویدیو را در وردپرس آپلود کنید

قبل از اینکه به شما توضیح دهیم که چرا نباید ویدیو را در وردپرس آپلود کنید ، بگذارید اول مطمئن شویم که همه متوجه شده اند که بین آپلود و امبد تفاوت وجود دارد.

آپلود ویدیو به این معنی است که با استفاده از کتابخانه رسانه وردپرس، مانند تصاویری که در سایت خود آپلود می کنید، ویدیوها را در سایت خود آپلود خواهید کرد. این بخشی است که ما به شما آن را توصیه نمی کنیم.

امبد ویدیو به این معنی است که شما یک ویدیو را در یک سایت دیگر مانند YouTube آپلود می کنید و سپس می توانید آن را به راحتی در پست های وبلاگ خود جاسازی یا امبد کنید. ما قویاً به مردم توصیه می کنیم که تا جایی که می توانند ویدیوها را امبد کنند.

چرا نباید ویدیو را در وردپرس آپلود کنید :

اشتراک گذاری آسان

جاسازی یک ویدیو در وردپرس آسان تر از آپلود آن است. فقط با چسباندن URL در پست های وبلاگ خود می توانید یک ویدیوی آپلود شده در YouTube یا سایر سایت های اشتراک گذاری ویدیو را در سایت خود به اشتراک بگذارید.

همچنین مدیریت یک کانال در YouTube آسان تر است. از طرف دیگر، در وردپرس ایجاد یک بخش ویدیو جدا از تصاویر و سایر آپلودها چندان ساده نیست. هنگامی که یک ویدیو را در وردپرس آپلود می کنید، با تمام محتوای کتابخانه رسانه شما ترکیب می شود.

با آپلود ویدیوی خود در یوتیوب و سایر سایت های اشتراک گذاری ویدیو، اشتراک گذاری ویدیو و حتی وایرال شدن آن را برای بازدید کنندگان سایت آسان تر می کنید.

صرفه جویی در پهنای باند

دلیل دیگری که می گوییم نباید ویدیو را در وردپرس آپلود کنید این است که آپلود ویدیوها در وب سایت شما هزینه پهنای باند شما را خواهد داشت. ویدیوهای با کیفیت بالاتر پهنای باند بیشتری را هزینه می کنند.

اگر به بازدیدکنندگان سایت خود اجازه دهید ویدیوهای شما را در وب سایت های خود جاسازی کنند، هر بار که ویدیو در آنجا مشاهده می شود، مصرف پهنای باند توسط سایت شما چند برابر می شود. ضمن اینکه احتمالاً باید افزونه های بیشتری برای مدیریت و نمایش ویدیوهای خود اضافه کنید. همچنین  این افزونه ها می توانند بار سرور شما را افزایش دهند. اگر از میزبانی وب اشتراکی استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که پشتیبان هاست شما وب سایت شما را به حالت انسداد درآورد و به طور موقت آن را متوقف کند.

بهینه سازی سرعت سایت وردپرس شما بیش از هر زمان دیگری مهم است، زیرا بر رتبه بندی SEO و ترافیک وب سایت شما نیز تأثیر می گذارد.

بازدید و ترافیک

یوتیوب دومین موتور جستجوی پرکاربرد جهان و پربازدیدترین وب سایت میزبانی ویدیو است. این به تنهایی بسیاری از صاحبان وب سایت را وادار می کند تا ویدیوهای خود را در YouTube آپلود کنند.

آپلود یک ویدیو در یوتیوب می تواند بینندگان بیشتری نسبت به آپلود آن در وب سایت خود داشته باشد. ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی YouTube و سایر وب ‌سایت‌های اشتراک ‌گذاری ویدیو می‌توانند باعث محبوبیت ویروسی ویدیوهای شما شود. به عنوان مثال، در کانال YouTube WPBeginner ما بیش از 200000 مشترک داریم و هر هفته ده ها هزار بازدید جدید دریافت می کنیم.

بهینه سازی کیفیت ویدیو

وقتی ویدیویی را در سایت‌هایی مانند YouTube یا Vimeo آپلود می‌کنید، آنها تمامی ویدیو ها را برای تجربه بهتر کاربر پردازش می‌کنند. بینندگان می‌توانند انتخاب کنند که آیا مایلند ویدیوی شما را با کیفیت HD یا با وضوح پایین‌تر تماشا کنند. همچنین این وب سایت ها سعی می کنند به طور خودکار اتصال اینترنت و نوع دستگاه کاربر را شناسایی کنند تا ویدیو را با کیفیتی که برای بیننده بهتر است پخش کند.

پس دلیل دیگری که می گوییم نباید ویدیو را در وردپرس آپلود کنید این است که اگر ویدیوی خود را در وردپرس آپلود کنید، آن بهینه‌سازی‌ها را از دست داده‌اید و ویدیوی شما همانطور که هست نمایش داده می‌شود، که پهنای باند بیشتری برای شما هزینه می‌کند و تجربه کاربر را از بین می‌برد.

ویژگی های مثبت

بسیاری از پلتفرم‌های میزبانی ویدیو نیز ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهند که اگر ویدیو را فقط در وردپرس آپلود کنید، آن ویژگی ها را از دست می‌دهید.

به عنوان مثال، شما می توانید:

  • زیرنویس‌های خودکار را به ویدیوهای خود اضافه کنید
  • از تبلیغات کسب درآمد کنید
  • در مورد تعداد افرادی که ویدیوهای شما را تماشا می کنند، تجزیه و تحلیل دریافت کنید
  • thumbnail های ویدئویی سفارشی ایجاد کنید

و موارد خیلی بیشتر…

 

از چه سرویس میزبانی ویدیویی باید استفاده کنید؟

خدمات میزبانی ویدیو مزایای بسیار بیشتری نسبت موارد فوق ارائه می دهد. یک سرویس میزبانی ویدیوی خوب به طور خودکار کیفیت ویدیو را بر اساس سرعت اینترنت بازدیدکنندگان شما تنظیم می کند و برخی از آنها حتی به شما کمک می کنند تا از طریق پلتفرم خود به مخاطبان کاملاً جدیدی دسترسی پیدا کنید.

سرویس میزبانی ویدیویی که ما در یوز اس اس ال به شما معرفی می کنیم YouTube است. یوتوب در واقع دومین موتور جستجوی محبوب جهان پس از گوگل است، بنابراین به شما کمک می کند تا فالوورهای بیشتری را جذب کنید.

آنها همچنین یک برنامه دارند که به شما کمک می کند با ویدیوهای خود درآمد آنلاین داشته باشید.

اگر می خواهید نحوه قرار دادن ویدیو در وردپرس را بدانید لینک زیر را مطالعه کنید:

قرار دادن ویدیو در پست های وبلاگ وردپرس

امیدواریم این مقاله به این سوال پاسخ دهد که چرا نباید ویدیو را در وردپرس آپلود کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین افزونه های گالری ویدیوی YouTube را بررسی کنید.

 

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *