strong-password

نکات رمز عبور قوی برای امنیت سایت (1)

اگرصاحب وب سایتی هستید باید  بدانید که ایجاد رمز عبور قوی که سایت شما را ایمن نگه دارد بسیار مهم است و یکی از بهترین راه ها برای محافظت از تجارت و امنیت سایت شما است.

تاریخ تولد شما، نام سگ شما یا حتی بدتر ، 1234. اینها رمزهای متداولی هستند که به راحتی به خاطر سپرده می شوند و راهی آسان برای سو استفاده افراد از وب سایت شما هستند.

 

Darren Guccione ، مدیرعامل و بنیانگذار Keeper Security می گوید: “داشتن گذرواژه های قوی بسیار مهم است زیرا 81 درصد از نقض های مربوط به هک به دلیل ضعف یا سرقت گذرواژه ها است.” “گذرواژه ها ساده ترین نقطه ورود هستند که می توانید از آنها محافظت کنید.”

 

اگرچه ممکن است یک کلمه عجیب یا نام مستعار برای شما غیرمنتظره به نظر برسد ، اما حل آن برای یک متخصص حرفه ای چندان پیچیده نیست.

 

روبرت سیسیلیانو ، تحلیلگر امنیتی Hotspot Shield می گوید: “هکرهای جنایی ابزارهای شکستن رمز عبور را در اختیار دارند که در واقع رمزهای عبور ساده را به راحتی وارد سایت می کنند.” “به عنوان مثال ، بسیاری از نام های کاربری” admin “هستند و اگر رمز عبور” princess ” باشد که به راحتی با ” dictionary attack”، که نرم افزاری است برای شکستن رمزهای عبور شکسته می شود.”

 

اگر کارمندانی دارید که به وب سایت شرکت شما دسترسی دارند ، بنابراین ایجاد رمز عبور قوی بسیار مهم است.

 

11 نکته رمز عبور قوی که به ایمن نگه داشتن وب سایت شما کمک می کند

  1. پسورد خود را طولانی کنید.

“به طور کلی ، پسورد طولانی تر بیشتر طول می کشد تا شکسته شود. با این حال ، Rema Deo ، مدیر عامل 24By7Security، Inc می گوید: “باید از قوانین دیگری نیز پیروی کند تا رمز قدرتمند شود.” طول تنها کافی نیست. “

پس حداقل هشت حرف و یا کاراکتر را هدف بگیرید زیرا هر چیزی کمتر از آن زمان کمی برای شکستن نیاز دارد. هرچه رمز عبور طولانی تر باشد ، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا آن را دریابید.

 

گوچیون هشدار می دهد: “با این حال ، گذرواژه طولانی لزوماً امنیت بیشتری را ایجاد نمی کند.” “برای ایمن بودن باید هم طولانی و هم تصادفی باشد ، به این معنی که باید ترکیبی از حروف بزرگ ، کوچک و اعداد و نمادها باشد. رمز عبور نباید کمتر از هشت تا 16 کاراکتر باشد ، اما مطمئناً بیشتر باشد می تواند بهتر باشد. برخی از وب سایت ها به طول کاراکتر خاصی احتیاج دارند ، بنابراین هنگام ایجاد گذرواژه خود با این الزامات آشنا شوید. “

 

2- از عبارت رایج استفاده نکنید.

همانطور که سیسیلیانو اشاره کرد ، ” dictionary attack” دلیل اصلی اجتناب از کلمات و عبارات رایج است. کلمات عبور به مرور زمان معروف تر می شوند ، اما اگر به نظر شما پسورد حساب کاربریتان واضح باشد ، پس می توان به راحتی آن را حدس زد. پس این اشتباه را نکنید که فکر کنید استفاده از علامت تعجب به جای علامت “I” یا “3” برای حرف “E” وضوح آن را از بین می برد.

دیو هشدار می دهد: “الگوریتم های مورد استفاده برای شکستن گذرواژه ها در حال حاضر عبارات رایج و حتی جایگزینی حروف رایج را در نظر گرفته است.”

  1. رمز عبور خود را آزمایش کنید.

سیسیلیانو می گوید: “اکثر وب سایت ها هنگام ایجاد گذرواژه دارای ابزارهای آزمایشی هستند که در فرایند راه اندازی نصب شده اند.” “گزینه دیگر این است که به haveIbeenpwnd.com بروید و توسط ابزار بررسی رمز عبور خودرا تست کنید.”

 

4- از رمز عبور خود مجدداً استفاده نکنید.

بیش از نیمی از مردم از کلمه عبور یکسانی برای همه وب سایت ها و برنامه های خود استفاده می کنند. گوچیون می گوید: “این یک مشکل رایج و بسیار خطرناک است.” هکرها فهرست فرهنگ لغت رایج ترین رمزهای عبور را ذخیره می کنند. آنها همچنین می دانند که در صورت شکستن یک حساب واحد ، اغلب به دلیل فراوانی و استفاده مکرر از رمز عبور ، می توانند به چندین حساب برای یک شخص دسترسی پیدا کنند. بنابراین ، هرچه بیشتر از گذرواژه ها استفاده کنید ، مهاجم راحت تر می تواند به هر حسابی که از همان رمز عبور استفاده می کند دسترسی پیدا کند. “

 

از آنجا که نقض امنیت به طور فزاینده ای رایج شده است ، این دلیل دیگری است که هنگام ایجاد رمز عبور خود ، آن را با کاراکتر های خاص ترکیب کنید.

 

سیسیلیانو می گوید: “تنها در دو سال گذشته 12 میلیارد فایل وسند به خطر افتاده است که برابر با بیش از 10،000 نقض داده است.” “این بدان معناست که مجرمان به میلیاردها نام کاربری و رمزهای عبور دسترسی دارند. این به آنها امکان می دهد از این داده ها برای دسترسی به هر سایتی که در آن ارمز شما دوباره استفاده می شود ، استفاده کنند. “

 

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *