مهمترین صفحه سایت وردپرس

چگونه مهمترین صفحه سایت وردپرس خود را بیابیم

آیا می خواهید بدانید کدام صفحه در وب سایت شما پربازدید تر است و مهمترین صفحه وب سایت وردپرس شما کدام است؟

 

یافتن لندینگ پیج های  برتر و پست های مهم وبلاگ می تواند به شما کمک کند بفهمید ترافیک شما از کجا می آید و مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند ، بنابراین می دانید که تلاش خود را در کجا متمرکز کنید.

 

در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه مهمترین صفحه سایت وردپرس خود را پیدا کنید.

 

چرا مهمترین صفحه سایت خود را پیدا کنید؟

هنگامی که یک وبلاگ وردپرس را اداره می کنید ، در طول زمان مطالب بیشتری به آن اضافه می کنید. با این حال ، برخی صفحات وجود خواهند داشت که از سایر صفحات اهمیت بیشتری خواهند داشت.

 

این صفحات علاوه بر اینکه ترافیک زیادی دارند ، از جذابیت بالایی نیز برخوردارند. با بهینه سازی مهمترین صفحات خود ، می توانید ترافیک بیشتری داشته باشید و سپس آن بازدیدکنندگان را به مشترک و مشتری تبدیل کنید.

 

همچنین می توانید صفحات مشابهی را برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر و افزایش تعامل کاربران ایجاد کنید.

 

با این وجود ، بسیاری از مدیران محتوا و صاحبان مشاغل نمی دانند کدام صفحات برای موفقیت وب سایت آنها ضروری است.

 

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید مهمترین صفحه وب سایت وردپرس خود را پیدا کنید.

 

مهمترین صفحات را در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید

ساده ترین راه برای کشف صفحات با عملکرد بالا ، استفاده از MonsterInsights است. این بهترین افزونه Google Analytics برای کاربران وردپرس و مورد اعتماد بیش از 3 میلیون متخصص است تا با اطمینان کسب و کار خود را توسعه دهند.

 

MonsterInsights استفاده از Google Analytics را برای آگاهی بازدیدکنندگان بسیار آسان می کند و به شما کمک می کند تا بدون نیاز به ویرایش کد یا ایجاد گزارش ، مهمترین صفحات سایت خود را در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

 

مهمترین صفحه سایت وردپرس

 

برای این آموزش ، ما از نسخه MonsterInsights Lite استفاده می کنیم. استفاده از آن 100٪ رایگان است و به شما کمک می کند تا مهمترین صفحات خود را در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

 

همچنین یک نسخه MonsterInsights Pro وجود دارد که شامل ویژگی های پیشرفته مانند ردیابی WooCommerce ، ابعاد سفارشی ، export PDF ، خلاصه ایمیل و موارد دیگر است.

 

ابتدا باید افزونه MonsterInsights را در وب سایت خود نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید ، لطفاً به راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید.

نصب افزونه در وردپرس

 

 

پس از فعال سازی ، از پنل مدیریت وردپرس خود به Insights منتقل می شوید. در مرحله بعد ، بر روی دکمه ” Launch the Wizard ” کلیک کنید و آن را دنبال کنید تا حساب Google Analytics خود را با سایت وردپرس خود مرتبط کنید.

 

 

هنگامی که Google Analytics را در وردپرس راه اندازی کردید ، اکنون می توانید با مراجعه به Insights »Reports از پنل مدیریت وردپرس خود ، مهمترین صفحات سایت خود را مشاهده کنید.

 

در مرحله بعد ، به تب یا برگه ی Overview بروید و سپس به گزارش ” Top Posts/Pages” یا همان “برترین پست ها/صفحات” بروید. در این گزارش ، مهمترین صفحات و پست های وب سایت خود را مشاهده خواهید کرد.

 

 

در این شما یک مرور سریع و کلی می توانید داشته باشید که کدام صفحات به خوبی در وب سایت شما عمل می کنند و ترافیک وب سایت را جذب می کنند.

 

اکنون ، اگر به نسخه MonsterInsights Pro ارتقا دهید ، می توانید گزارشهای داشبورد بیشتری را ببینید. این گزارشها دید بیشتری در مورد نحوه تعامل مردم با مهمترین صفحات شما ارائه می دهند.

 

به عنوان مثال ، اگر می خواهید لندینگ پیج خود را با عملکرد برتر ببینید ، به سادگی به برگه « Publishers» در بالا بروید و سپس گزارش « Top Landing Pages» را ببینید.

 

اینها صفحاتی هستند که کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما ابتدا روی آنها قرار می گیرند. می توانید تعداد کل بازدیدها ، مدت زمان متوسط و نرخ بازگشت را برای هر صفحه مشاهده کنید.

 

می توانید مهمترین صفحه خود را از گزارش مشاهده کرده  و ببینید کدام موضوعات بیشترین بازدیدکننده را جذب می کند. سپس با استفاده از این اطلاعات ، می توانید ایده های محتوای مشابه برای وب سایت خود ارائه دهید.

 

به طور مشابه ، می توانید بهترین صفحات خود را با سایر صفحاتی که عملکرد خوبی ندارند مقایسه کنید و سپس آنها را برای افزایش تعامل بهینه کنید.

مشاهده مهمترین صفحه خود در Google Analytics

در حالی که MonsterInsights پیدا کردن مهمترین صفحه در وب سایت شما و مشاهده داده ها در داشبورد وردپرس را بسیار آسان می کند ، همچنین می توانید از Google Analytics برای مشاهده صفحات برتر خود استفاده کنید.

 

پس از نصب Google Analytics در سایت خود ، باید وارد حساب Google Analytics خود شوید. پس از آن ، به منوی سمت چپ به بخش Behavior » Site Content » All Pages بروید.

 

 

در گزارش ، می توانید صفحات برتر خود و تعداد کل بازدید صفحه برای هر صفحه را مشاهده کنید. به عنوان مثال ، گزارش بالا نشان می دهد که صفحه اصلی بیشترین بازدید را دارد ، که نشان می دهد صفحه مهمی برای سایت شما است.

 

اما این همچنین نشان می دهد که صفحه سبد و برخی از صفحات پوشاک نیز بسیار محبوب هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

بعد از یافتن صفحات برتر خود چه باید کرد؟

گام بعدی پس از یافتن مهمترین صفحه سایت وردپرس ، بهینه سازی آن برای افزایش ترافیک بیشتر و تبدیل این ترافیک به مشتری است.

 

در اینجا چند راه برای شروع این کار وجود دارد.

رتبه بندی SEO را در صفحات برتر خود ارتقا دهید

 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک راه هوشمند برای جلب بازدیدکنندگان بیشتر به صفحات برتر شما است ، زیرا به شما کمک می کند ترافیک خود را در طول زمان افزایش دهید.

 

شما باید رتبه بندی کلمات کلیدی صفحات برتر وب سایت خود را بررسی کنید. آنها احتمالاً در صفحه اول رتبه بندی می شوند ، اما می توانید آنها را بیشتر ارتقا دهید تا موقعیت خود را به رتبه 1 در Google ارتقا دهید.

 

توصیه می کنیم از افزونه AIOSEO برای بهینه سازی پست های وبلاگ خود استفاده کنید.

 

تبدیل بازدیدکنندگان به مشترکین ایمیل

 

آیا می دانستید که به طور متوسط ​​بیش از 75 درصد بازدیدکنندگان صفحه اول شما هرگز به وب سایت شما باز نخواهند گشت؟

 

به همین دلیل ساختن خبرنامه ایمیل بسیار مهم است. به شما این امکان را می دهد که پس از خروج آنها از وب سایت ، با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

بهترین مکان برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشترکین ، صفحات بالای وب سایت شما است.

 

شما باید از OptinMonster استفاده کنید که افزونه وردپرس دارای رتبه 1 برای تبدیل بازدیدکنندگانی که با سایت تعامل داشتند و سایت را ترک کردند به مشترکان ایمیل است.

 

 

 

روش های فروش خود را بهینه کنید

 

آیا محصول یا خدماتی را در صفحات مهم خود می فروشید؟

در این صورت ، می توانید فروش خود را با بهینه سازی آن صفحات برای ارائه تجربه بهتر کاربر ، کاهش حواس پرتی و سوق دادن کاربران به سمت تکمیل خرید افزایش دهید.

 

به عنوان مثال ، می توانید نوارهای اعلان شناور را در صفحات بالا اضافه کنید تا کاربران به لیست ایمیل شما بپیوندند ، سایر پست های محبوب شما را بررسی کنند ، محصولات دیگر را ببینند و موارد دیگر.

 

 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا نحوه یافتن مهمترین صفحه سایت وردپرس خود را بیاموزید.

لطفاً در بخش نظرات ما را از نظر خود مطلع کنید.

 

ممنون

پیروز و سربلند باشید

 

 

منبع

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *