افزونه برتر سئو وردپرس

دو افزونه برتر سئو وردپرس و ابزارهایی که باید استفاده کنید

میدونم خیلی از شما دنبال یه افزونه برتر سئو برای وردپرس می گردین اینجا قراره که بهترین افزونه ها و ابزارهای SEO وردپرس را به شما معرفی کنیم.

حتما می دونید که موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک بیشتر وب سایتهای اینترنتی هستند.بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو می تواند به شما در رتبه بالاتر در نتایج جستجو کمک کند و در پی آن می توانید به طور قابل توجهی تجارت خود را رشد دهید.

ما در این مقاله بهترین افزونه ها و ابزارهای SEO وردپرس را که باید استفاده کنید به اشتراک می گذاریم.برخی از این ابزارها عملکردهای مشابهی را ارائه می دهند ، اما ما در این مقاله برای شما برجسته ترین های آن ها را نیز مشخص می کنیم.

Best WordPress SEO Plugins

Best WordPress SEO Plugins

چیزهایی که باید درباره افزونه ها و ابزارهای وردپرس بدانید

هنگام خواندن نکات SEO یا جستجوی “بهترین افزونه های رایگان سئو برای وردپرس” ، با مقاله هایی مواجه می شوید که دارای ده ها ابزار هستند.

این موضوع می تواند برای مبتدیانوردپرس کاملاً آزار دهنده باشد.

حقیقت این است که شما برای کسب رتبه های جستجوی بالاتر نیازی به این ابزارهای برتر جستجوگر ندارید.

مثلا

شما هرگز نیاز ندارید که بیش از یک افزونه سئوی وردپرس را در وب سایت خودتون استفاده کنید.ما در ادامه به Yoast ، All in One SEO ، Rank Math و SEOPress اشاره خواهیم کرد.برای اینکه افزونه ها با هم تداخل پیدا نکنند, حتما باید فقط یک افزونه را انتخاب کنید.

ما به SEMRush ، Ahrefs و چند ابزار قدرتمند دیگر هم اشاره خواهیم کرد ، اما اگر در وردپرس تازه کار هستید ، از آنجا که این مجموعه همه تقریبا ویژگی های مشابه به هم دارند ، به همه آنها احتیاج ندارید.اینجا بهتون میگم که ما بهتره از چه ابزاری در تجارت خود استفاده کنیم و کدام یک از آن ها بهترین ویژگی را دارند.

خب حالا بیایید به انتخاب متخصص ما از بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر وردپرس نگاهی بیندازیم.

Yoast SEO

Yoast SEO بهترین افزونه سئو وردپرس در بازار است. این افزونه یک ابزار بهینه سازی کامل وب سایت را ارائه می دهد که به شما در بهبود وب سایت کمک خیلی زیادی می کند.

یوست به شما این امکان را می دهد که عناوین و توضیحات سئو را به راحتی به تمام پست ها و صفحات وب سایت خود اضافه کنید.همچنین می توانید از آن برای افزودن متادیتا و تصاویر رسانه های اجتماعی به مقالات خود استفاده کنید.

Yoast SEO به طور خودکار نقشه سایت XML را برای تمام محتوای وب سایت شما ایجاد می کند که باعث می شود موتورهای جستجو حتما به سراغ وب سایت شما بیایند.همچنین در استفاده از افزونه های سئوی دیگر به شما کمک می کند تا به راحتی داده های سئو خود را وارد کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نصب و راه اندازی افزونه در وردپرس ، می توانید به راهنمای کامل ما در اینجا مراجعه کنید.

ما از افزونه Yoast SEO در سایت های وردپرسی تازه کار می توانیم برای کمک به بهینه سازی عناوین و توضیحات متای سئو در صفحه ، مدیریت ریدایرکت های سئو ، تنظیمات شاخص کنترل ایندکس ، ایجاد نقشه سایت و غیره استفاده کنیم.

با این وجود ما از تمام ویژگی های Yoast مانند تجزیه و تحلیل محتوا استفاده نمی کنیم چون احساس می کنیم در مقایسه با SEMRush کم میاره.

پس به ابزار بعدی سئو می رسیم.

SEMRush

افزونه سئو semrush

افزونه سئو semrush

SEMRush یک افزونه برتر سئو وردپرس در بازار است.که توسط کارشناسان حرفه ای سئو ، بازاریابان ، وبلاگ نویسان و مشاغل در هر اندازه استفاده می شود، و مجموعه ای جامع از ابزار برای رشد ترافیک شما فراهم می کند.

با semrush می توانید برای یافتن کلمات کلیدی ارگانیک و اصطلاحات جستجو استفاده کنید و به راحتی آنهارا رتبه بندی کنید.

همچنین این امکان را به شما می دهد تا تحقیقات رقابتی انجام داده و ببینید که کلمات کلیدی شما در چه رده بندی قرار می گیرد و بنابراین می توانید آنها را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید.

افزونه برتر سئوی SEMRush به شما کمک می کند تا محتوای وب سایت خود را برای رسیدن به 10 نتیجه برتر برای کلمه کلیدی موردنظر خود بهبود بخشید.این افزونه در واقع با وردپرس ادغام می شود ، و به شما در نوشتن محتوای سئوی راحت تر کمک می کند.

در مقالات بعدی چند نمونه دیگر از افزونه برتر سئو وردپرس را معرفی خواهیم کرد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *