وردپرس

خروج اجباری همه کاربران در وردپرس

آیا قصد خروج اجباری همه کاربران در وردپرس را دارید؟ اگر مشکوک هستید که وردپرس شما ممکن است هک شده باشد یا فقط نیاز به ورود مجدد کاربران دارید، هیچ گزینه پیش فرضی برای انجام این کار در وردپرس وجود ندارد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی تمام کاربران را در وردپرس مجبور به خروج از سیستم کنید.

چرا و چه زمانی ممکن است بخواهید همه کاربران در وردپرس را مجبور به خروج از سیستم کنید؟
اگر شما یک سایت عضویت وردپرس یا یک افزونه LMS را اجرا می کنید و نیاز دارید که همه کاربرانی که وارد سیستم شده اند دوباره وارد سیستم شوند، پس این آموزش برای شما مناسب است.

ممکن است به دلایل مختلف بخواهید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال، اگر شک دارید که سایت وردپرس شما هک شده است، خروج اجباری به شما این امکان را می دهد که سایت وردپرس هک شده خود را به درستی پاکسازی کنید.

در مرحله بعد، اگر از سایت عضویت یا پرداخت به ازای هر بازدید استفاده می کنید و می ترسید که کاربران رمز عبور خود را برای دسترسی به محتوا به اشتراک بگذارند، این روش مفید خواهد بود. پس از خروج از سیستم، می توانید از اشتراک گذاری رمز عبور آنها جلوگیری کنید.

سناریوی دیگر این است که وقتی از یک سیستم کامپیوتر عمومی یا WiFi بدون استفاده از سرویس VPN استفاده می کنید. اگر مطمئن نیستید که به درستی از سیستم خارج شده اید، این روش تمام جلسات ورود به سیستم را پایان می دهد.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه خروج آسان همه کاربران در وردپرس بیندازیم.

خروج اجباری همه کاربران وردپرس

برای این آموزش، می بایست فایل WP Config به نام wp-config.php را ویرایش کنید. ما به شدت توصیه می کنیم که قبل از ایجاد هر گونه تغییری در فایل wp-config.php خود از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ابتدا باید با استفاده از FTP یا از طریق مدیریت فایل در سی پنل به وب سایت خود متصل شوید. پس از اتصال، فایل wp-config.php را در پوشه ریشه سایت خود پیدا خواهید کرد.

برای باز کردن فایل در ویرایشگر متن، می توانید کلیک راست کرده و ویرایش را انتخاب کنید.

در داخل فایل wp-config.php یک بلوک کد پیدا خواهید کرد که به شکل زیر است:

define('AUTH_KEY',         'K2#m<|[UO==4Nv c+Ox+^]NH.H*6DmQRJntnj|SwKg)>,>O-z/IeRr?>5lmx`Hf:');
define('SECURE_AUTH_KEY''-Qf(}6G(zB`(D*)]fe;iEw?M]PU>BY:$Ni6]~mYCfZ68l_M@R<5E_ICbPUVk.Vf@');
define('LOGGED_IN_KEY',    '6R6:bur.^!Q1K-/H!$]A$g3JaaO]r|B&zu~{-*})|+C|<V,^c|f^vlhp$urvTr7>');
define('NONCE_KEY',        'LM7}+||^qoISh4#q_ ST%#x0vke+TQD(^$W{lVQ_TyV!%,N++H)4+>uSZl6Z%W[3');
define('AUTH_SALT',        'PpS;19y?W31AY@:=,RC;&0kkNXNkP -v=Lr;ghGft:?WV5vA-lje|h{A19Tfzq$[');
define('SECURE_AUTH_SALT', '+H.u}x4u<6-^HY+<?oRkZ{9T)E_)rR+uy.3Rpm*Z&S|UUO|5Wh6cn9.2pq+o4P[M');
define('LOGGED_IN_SALT',   'I{uT;rv5S`JRRs}=1+Ls_3YMDR^;|U[&x^Oy!yg2-:BO%|0W@c-n|SY8D3zo7-8-');
define('NONCE_SALT',       ':0Y`/h3JhwMRNCj~z[1}N@5QKp0|-s4C+XR~/-q6PfZ&Q.qFY5-]qS|L,CNbv>/z');

همچنین ممکن است که هر یک از این خطوط فقط “put your unique phrase here” به عنوان پارامتر دوم باشد.

به این خطوط، کلیدهای احراز هویت می گویند.

در مرحله بعد، باید به صفحه WordPress Salts generator مراجعه کنید. این صفحه به طور تصادفی رشته های کلید جدیدی ایجاد می کند که می توانید در فایل wp-config.php خود استفاده کنید.

شما باید کلیدهای موجود خود را با کلیدهای جدیدی که به تازگی تولید کرده اید جایگزین کنید. پس از اتمام، مطمئن شوید که تغییرات خود را ذخیره کرده و فایل wp-config.php خود را دوباره به سرور آپلود کنید.

تغییرات به طور خودکار همه را از وب سایت شما خارج می کند و آنها را مجبور به ورود مجدد می کند.

 

بهبود امنیت رمز عبور برای همه کاربران در سایت وردپرس شما
اگر یک وب سایت عضویت دارید یا به کاربران اجازه می دهید در سایت شما ثبت نام کنند، کاربران احتمالاً از رمزهای عبور آسان و ضعیف استفاده می کنند.

رمزهای عبور ضعیف به راحتی شکسته می شوند و یک چالش امنیتی برای وب سایت شما ایجاد می کنند.

اگر مشکوک هستید که وب سایت شما هک شده است، ممکن است بخواهید با خیال راحت رمز عبور همه کاربران سایت وردپرس خود را بازنشانی کنید. این به آنها اجازه می دهد تا رمزهای عبور جدیدی برای حساب های خود ایجاد کنند.

با این حال، کاربران همچنان می توانند از همان رمز عبوری که قبلا داشتند استفاده کنند. برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، می توانید رمزهای عبور قوی را برای همه کاربران سایت وردپرس خود اعمال کنید.

یکی از رایج‌ترین سؤالاتی که هر زمان که استفاده از رمزهای عبور قوی را توصیه می‌کنیم این است که چگونه همه آن رمزهای عبور دشوار را به خاطر بسپاریم؟

پاسخ ساده است، شما نیازی به این کار ندارید. برنامه هایی در دسترس هستند که می توانند رمزهای عبور را برای شما مدیریت کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، راهنمای ما در مورد نحوه مدیریت رمزهای عبور وردپرس را ببینید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه خروج اجباری همه کاربران در وردپرس کمک کرده باشد.

 

 

 

امتیاز دهی کاربران
3 (1 رای)
منتشر شده توسط
admin