بازیابی رمز عبور وردپرس

بازیابی رمز عبور وردپرس

آیا رمز وردپرس خود را فراموش کرده اید و اکنون قصد بازیابی رمز عبور وردپرس خود را دارید؟ حتی افراد متبحر در زمینه فناوری نیز هر از چند گاهی رمز عبور خود را فراموش می کنند. به همین دلیل است که وردپرس بازیابی ایمن رمز عبور گم شده را بسیار آسان می کند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی رمز عبور گم شده خود را در وردپرس بازیابی کنید.

ابتدا به صفحه ورود وبلاگ وردپرس خود بروید. صفحه ورود وبلاگ وردپرس شما در این آدرس قرار دارد

http://www.example.com/login/

آدرس وب سایت خود را جایگزین www.example.com کنید. صفحه ورود به وردپرس شما یک لینک با متن  Lost your password زیر فرم ورود اسکرین شات زیر را دارد:

روی لینک Lost your password کلیک کنید. این شما را به صفحه دیگری می برد که در آن از شما خواسته می شود نام کاربری یا آدرس ایمیل وردپرس خود را وارد کنید.

نام کاربری که برای ورود به وبلاگ وردپرس خود استفاده می کنید را وارد کنید. همچنین می توانید آدرس ایمیلی را که در هنگام نصب یا ثبت نام در وبلاگ وردپرس خود استفاده کرده اید وارد کنید. پس از وارد کردن نام کاربری یا آدرس ایمیل، روی دکمه Get New Password  جدید کلیک کنید.

پس از وارد کردن نام کاربری یا آدرس ایمیل معتبر، وردپرس یک ایمیل به آدرس ایمیل مرتبط با آن حساب ارسال می کند. همچنین اعلان «Check your e-mail for the confirmation link» در صفحه ورود به سیستم نشان می دهد.

صندوق ورودی ایمیل خود را بررسی کنید، ایمیلی با موضوع  [Your Blog Title] Password Reset وجود خواهد داشت. اگر بلافاصله ایمیل را در صندوق ورودی خود مشاهده نکردید، چند دقیقه صبر کنید. اگر باز هم ایمیلی را مشاهده نکردید، پوشه Spam یا Junk Mail خود را بررسی کنید.

هنگامی که ایمیل را دریافت می کنید، پیامی شبیه به زیر خواهد داشت:

Someone requested that the password be reset for the following account:

http://www.your-website-url.com/

Username: your-username

If this was a mistake, just ignore this email and nothing will happen.

To reset your password, visit the following address:

<http://www.your-website-url.com/wp-login.php?action=rp&key=xxxyyyzzz1112223&login=your-username>

برای بازیابی رمز عبور وردپرس روی لینک دوم کلیک کنید. این پیوند شما را به وب سایت خود باز می گرداند و به شما امکان می دهد رمز عبور جدیدی را برای حساب وردپرس خود وارد کنید.

وردپرس به طور خودکار یک رمز عبور قوی برای شما ایجاد می کند. می توانید آن را برای استفاده از رمز عبور قوی خود تغییر دهید. نوار نشانگر قدرت نیز قدرت و میزان امنیت رمز عبور را به شما اطلاع می دهد. وردپرس به شما این امکان را هم می‌دهد که یک رمز عبور ضعیف تنظیم کنید، اما توصیه می‌شود یک رمز عبور قوی انتخاب کنید.

یک رمز عبور قوی بیش از 8 کاراکتر است، شامل حروف بزرگ و کوچک، با اعداد و کاراکترهای خاص مانند ! ”؟ $ % ^ &.

نکات رمز عبور قوی برای امنیت سایت (1)

پس از وارد کردن رمز عبور، دکمه Reset password را فشار دهید. اعلان “Your password has been reset. Log in” را مشاهده خواهید کرد.

تبریک می گویم، شما با موفقیت رمز عبور وردپرس خود را بازنشانی کردید. برای ورود به وبلاگ وردپرس خود با استفاده از رمز عبور جدید، روی لینک”Login” کلیک کنید.

کاربران سطح پیشرفته وردپرس همچنین می توانند رمز عبور وردپرس را از phpMyAdmin بازنشانی کنند.

نکته اضافی در مورد مدیریت رمز عبور وردپرس
وارد کردن رمز عبور هر بار که وارد وبلاگ وردپرس خود می شوید می تواند آزاردهنده باشد. با این حال، اگر همیشه با استفاده از اتصال اینترنت خانگی خود از دستگاه‌های خود وارد وبلاگ وردپرس خود می‌شوید، می‌توانید از افزونه های مدیریت رمز عبور استفاده کنید 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4 (10 رای)