حداقل تعداد کلمات برای نوشته های وردپرس

حداقل تعداد کلمات برای نوشته های وردپرس

اگر چندین نویسنده در سایت خود دارید، تنظیم حداقل تعداد کلمات برای نوشته های وردپرس می تواند به شما این اطمینان را بدهد که نویسندگان استانداردهای محتوا را برآورده می کنند و به طور کامل در ارتباط با موضوع مقاله توضیح داده اند.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه حداقل تعداد کلمات را برای پست های وردپرس خود تنظیم کنید.

چرا باید حداقل تعداد کلمات را برای پست های وبلاگ خود تعیین کنید؟

چه خودتان محتوا ایجاد کنید یا یک وب سایت چند نویسنده ای را راه اندازی کنید، باید استانداردهای محتوا نویسی را برای اطمینان از کیفیت بالای مقالات تعیین کنید.

 

یکی از استانداردهایی که می توانید معرفی کنید، حداقل تعداد کلمات برای هر پست وبلاگ وردپرس است. با وردپرس، می توانید نویسندگان را از انتشار پست های وبلاگ با محتوای کم و کوتاه را محدود کنید و از کیفیت بالای محتوا اطمینان حاصل کنید.

 

چرا می خواهید نوشته های طولانی تر داشته باشید؟

 

برخی تحقیقات نشان می دهد که محتوای طولانی تر نسبت به محتوای کوتاه به طور قابل توجهی در نتایج جستجو رتبه بهتری دارد، که می تواند به شما کمک کند ترافیک بیشتری را برای وبلاگ خود جذب کنید.

 

همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید حداقل تعداد کلمات برای نوشته های وردپرس را تعیین کنید.

روش 1: با استفاده از یک پلاگین حداقل تعداد کلمات را تنظیم کنید

یک راه ساده برای مشخص کردن حداقل تعداد کلمات به وب سایت وردپرس، استفاده از افزونه ای مانند PublishPress Checklists است.

 

چک لیست های PublishPress به شما امکان می دهد تسک هایی را تنظیم کنید که نویسندگان باید قبل از انتشار محتوا انجام دهند. این شامل افزودن حداقل و حداکثر تعداد کلمات در پست ها و صفحات است.

 

برای این آموزش، می توانید از نسخه رایگان PublishPress Checklists استفاده کنید، زیرا ویژگی های مورد نیاز ما را دارد. همچنین نسخه پریمیوم آن نیز موجود است که امکانات بیشتری مانند چک لیست محصولات WooCommerce را ارائه می دهد.

 

ابتدا باید افزونه PublishPress Checklists را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر می توانید آموزش گام به گام ما را در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس دنبال کنید.

 

پس از فعال سازی، باید از پنل مدیریت وردپرس خود به چک لیست ها بروید. در مرحله بعد، می توانید حداقل و حداکثر کلمات را برای گزینه ی “Number of words in content” یا همان “تعداد کلمات در محتوا” تنظیم کنید.

تنظیمات افزونه publishpress

 

پس از آن، می‌توانید یکی از گزینه های disabled یا required یا  recommended را از لیست کشویی انتخاب کنید.

 

اگر « recommended» را انتخاب کنید، نویسندگان می‌توانند مقالات خود را با هر تعداد کلمه منتشر کنند، حتی اگر حداقل تعداد کلمات لازم را نداشته باشند، اما گزینه Required شمارش کلمات را و رعایت حداقل تعداد کلمات را برای نوشته های وردپرس اجباری می کند، بنابراین پیشنهاد می شود گزینه Required را انتخاب کنید.

 

علاوه بر آن، PublishPress Checklists به شما امکان می‌دهد کاربر یا کاربران خاصی را از رعایت حداقل کلمات برای نوشتن  معاف کنید. به سادگی بر روی کادر زیر ستون “Who can ignore the task” کلیک کنید و کاربری را انتخاب کنید.

استثنا کردن نویسنده

 

وقتی تعداد کلماتی را که نویسندگان باید تکمیل کنند تعیین کردید، به سادگی به پایین بروید و روی دکمه «ذخیره تغییرات» یا همان save change کلیک کنید.

ذخیره تغییرات

 

اکنون می توانید برای ایجاد یک پست وبلاگ جدید به بخش نوشته ها » افزودن جدید بروید و حداقل تعداد کلمات مورد نیاز را در عمل مشاهده کنید.

 

اگر پست حاوی حداقل تعداد کلمات نباشد، یک آیکون هشدار بر روی دکمه “انتشار” در ویرایشگر وردپرس ظاهر می شود. این افزونه همچنین نشان می دهد که تسک شمارش کلمات در کادر تنظیمات “چک لیست” در سمت راست شما انجام نشده است.

هشدار رعایت نشدن تعداد کلمات

 

هنگامی که محتوای شما به حداقل تعداد کلمات رسید، وظیفه چک لیست یک علامت سبز نشان می دهد و نویسندگان می توانند پست وبلاگ را منتشر کنند.

پیام رعایت شدن تعداد کلمات

 

روش 2: تعیین حداقل تعداد کلمات برای نوشته های وردپرس به صورت دستی

راه دیگر برای اضافه کردن حداقل تعداد کلمات برای نوشته های وردپرس ، افزودن یک قطعه کد به فایل های functions.php در قالب وردپرس است.

 

با این حال، ما ویرایش فایل های قالب سایت را توصیه نمی کنیم. به این دلیل که حتی یک اشتباه کوچک می تواند وب سایت شما را خراب کند و حتی شما را از دسترسی به پیشخوان وردپرس باز دارد.

 

یک راه ساده تر برای افزودن کد به سایت خود استفاده از افزونه Code Snippets است. این به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد خراب شدن سایت خود کد موردنظرتان را اضافه کنید. به علاوه، پیگیری هر قطعه ای که به سایت خود اضافه می کنید را آسان تر می کند.

 

ابتدا باید افزونه Code Snippets را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را بررسی کنید.

پس از فعال شدن افزونه، به سادگی از داشبورد وردپرس خود به Snippets » Add New بروید. می توانید با افزودن عنوانی برای کد سفارشی خود شروع کنید.

 

نصب کد اسنیپت

 

اکنون باید کد زیر را کپی کنید:

 

function minWord($content)

{

    global $post;

    $content = $post->post_content;

    if (str_word_count($content) < 100 ) //set this to the minimum number of words

    wp_die( __(‘Error: your post is below the minimum word count. It needs to be longer than 100 words.’) );

}

add_action(‘publish_post’, ‘minWord’);

 

 

توجه: می توانید حداقل تعداد کلمات را از 100 به هر چیزی که دوست دارید تغییر دهید و همچنین خطا را سفارشی کنید تا معنادارتر باشد. دقت کنید که شماره را در هر دو مکان در قطعه کد تغییر دهید.

 

در مرحله بعد، به سادگی کد کپی شده را در قطعه جدید خود در قسمت «کد» قرار دهید و سپس روی دکمه‌های «ذخیره تغییرات» و «فعال‌سازی» کلیک کنید.

 

ذخیره و فعال سازی

 

اکنون، اگر بخواهید یک پست وبلاگی را منتشر کنید که کمتر از حد تعداد کلمات است (در مثال ما 100 کلمه)، یک خطای انتشار مشاهده خواهید کرد.

 

هشدار رعایت نشدن حداقل کلمات

 

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه تنظیم حداقل تعداد کلمات برای نوشته های وردپرس کمک کرده باشد.

منبع

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *