نمایش پست های مرتبط با نویسنده

نمایش پست های مرتبط با نویسنده در وردپرس

آیا قصد نمایش پست های مرتبط با نویسنده در وردپرس را دارید؟ به طور معمول، می توانید با استفاده از related posts plugin  مقالات مشابه هر پست را نمایش دهید. با این حال، اگر یک وب سایت وردپرس چند نویسنده دارد، کاربران شما ممکن است بخواهند مطالب دیگری را از همان نویسنده بخوانند. در این مقاله نحوه نمایش پست های مرتبط با نویسنده را در وردپرس به شما نشان خواهیم داد.

روش 1: نمایش پست های مرتبط با نویسنده در وردپرس با استفاده از افزونه

این روش ساده تر است و برای همه کاربران توصیه می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Similar Posts را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به Settings » Similar Posts مراجعه کنید.

صفحه تنظیمات به تب های مختلفی تقسیم می شود و شما به طور پیش فرض در تب General قرار خواهید گرفت. می توانید گزینه ها را بررسی کرده و آنها را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

در این صفحه، باید به پایین بروید و گزینه «yes» را در کنار گزینه «Match the current post’s author» انتخاب کنید. می‌توانید علامت سایر گزینه‌های تطبیق را بردارید تا مطمئن شوید که افزونه فقط پست‌های نویسنده را واکشی می‌کند.

در مرحله بعد، باید به برگه «Placement» بروید و گزینه «Output after post» را فعال کنید. همچنین می‌توانید الگوی خروجی را با ویرایش متن در کادر «Parameters» ویرایش کنید.

فراموش نکنید که روی دکمه “Save Settings” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون می‌توانید از هر پستی در وب‌سایت خود بازدید کنید و پست‌های مرتبط از همان نویسنده را پس از محتوای پست مشاهده خواهید کرد.

روش 2: نمایش دستی پست های مرتبط توسط همان نویسنده در وردپرس

در این روش شما باید کدی را به فایل های قالب وردپرس خود اضافه کنید. 

شما باید کد زیر را به فایل functions.php قالب خود اضافه کنید.

function wpb_related_author_posts($content) {
if ( is_single() ) {
    global $authordata, $post;
    
    $content .= '<h4>Similar Posts by The Author:</h4> ';
 
    $authors_posts = get_posts( array( 'author' => $authordata->ID, 'post__not_in' => array( $post->ID ), 'posts_per_page' => 5 ) );
 
    $content .= '<ul>';
    foreach ( $authors_posts as $authors_post ) {
        $content .= '<li><a href="' . get_permalink( $authors_post->ID ) . '">' . apply_filters( 'the_title', $authors_post->post_title, $authors_post->ID ) . '</a></li>';
    }
    $content .= '</ul>';
 
    return $content;
    }
    else {
    return $content;
    }
}
add_filter('the_content','wpb_related_author_posts');
اکنون می توانید از هر پستی در وب سایت خود بازدید کنید و پست های مرتبط از همان نویسنده را در زیر محتوا مشاهده خواهید کرد.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3 (1 رای)